וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החומוס הכי טוב בעולם, ועוד כל כך הרבה מעבר לזה

בשיתוף פגסוס

30.8.2020 / 14:34

הריחות והטעמים הופכים את עכו למיוחדת, אבל גם ההיסטוריה שנמשכת 3,000 שנה והאווירה המרתקת שנמצאת בכל פינה שלה. סיור מודרך מיוחד של פגסוס יגרום גם לכם להתאהב ועל הדרך, תהנו מחומוס שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר

לעיר עכו יש היסטוריה של יותר מ-3,000 שנים, עוד מימי מצרים העתיקה. השלטון עליה התחלף, הים נושק לה וכמובן, אפשר למצוא בה את החומוס הכי טעים במזרח התיכון (ובעולם כולו...). בקיצור, אסור לפספס את עכו.

בעוד השמיים עדיין די סגורים ואי אפשר ממש לטייל בחו"ל, בפגסוס, המתמחה בטיולים מאורגנים ברחבי העולם, השיקו לאחרונה אפשרות חדשה ונהדרת: טיולים מאורגנים ברחבי ישראל והכל, ברוח החברה. את הטיולים של פגסוס מובילים המדריכים המנוסים של החברה והכל נעשה כמובן תוך הקפדה על כל הנחיות משרד הבריאות ונותן לכם הזדמנות חלומית לטיול איכותי, בלי לעבור בנתב"ג.

עכו. ShutterStock
חומות, סמטאות, מנהרות סודיות, וחומוס. בעכו יש הכל/ShutterStock

פגסוס מציעה כ-40 טיולים, המגיעים לכל פינה בישראל, כולל למישור החוף, עם דגש על עכו המרתקת. הסיור נפתח בגנים הבהאים, בהם העביר הנביא המייסד של הדת הבהאית את שנותיו האחרונות. מאמיניו הקימו את הגנים היפהפיים, המציגים אסתטיקה עילאית ומעניקים למבקר אווירה רגועה ושלווה. משם נמשך הביקור בסמטאות עכו, דרך המנהרה הסודית המובילה אל מחוץ לחומות מצודת המסדר ההוסטלרי הצלבני מהמאה ה-12. המסלול עובר גם בבית הכלא העירוני, שנפרץ על ידי חיילי המחתרות היהודיות ב-1947 ובמסגד אל ג'זאר, אחד המבנים המרשימים של העיר. משם, הוא נמשך אל החומות, המנהרות התת-קרקעיות ואיך אפשר בלי, השוק העירוני וכיכר השעון.

לעכו יש אווירה מיוחדת וכל פינה בה מלאת היסטוריה. המדריך של פגסוס יוביל אתכם למסע מופלא, רצוף מראות, ריחות וטעמים שרק יגרמו לכם לרצות עוד. וכן, לא שכחנו את החומוס.

נקודות האיסוף לסיור לעכו הן בירושלים (בנייני האומה, תחנת אוטובוס אחרונה, ב-6:30), תל אביב (תחנת רכבת סבידור, ב-8:00) וחיפה (סטופ מרקט יגור, ב-9:30) והסיור נמשך עד 20:30 בערב בערך. בואו מוכנים להליכה, ואכילה!

כתבה בחסות פגסוס טיולים מאורגנים - https://www.pegasusisrael.co.il

בשיתוף פגסוס
  • עוד באותו נושא:
  • עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully