וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקרתם פעם במקום בישראל בו נערכה הסעודה האחרונה?

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

30.6.2020 / 14:17

דרכו האחרונה של ישו לפני הצליבה, הסעודה האחרונה, כנסיית הקבר המפורסמת והמקום בו נטמן דוד המלך. סיור מודרך מיוחד של פגסוס יחשוף בפניכם את ירושלים הנוצרית. בואו להכיר את הבירה מחדש

סביר להניח שרוב הישראלים מכירים את המקומות המרכזיים בירושלים וביקרו בהם בעבר: הכותל המערבי, הכנסת ועוד. אבל עד כמה אתם באמת מכירים את ירושלים הנוצרית, הקדושה ליותר משני מיליארד אנשים ברחבי העולם?

בעוד השמיים עדיין די סגורים ואי אפשר ממש לטייל בחו"ל, בפגסוס, המתמחה בטיולים מאורגנים ברחבי העולם, השיקו לאחרונה אפשרות חדשה ונהדרת: טיולים מאורגנים ברחבי ישראל והכל, ברוח החברה. את הטיולים של פגסוס מובילים המדריכים המנוסים של החברה והכל נעשה כמובן תוך הקפדה על כל הנחיות משרד הבריאות ונותן לכם הזדמנות חלומית לטיול איכותי, בלי לעבור בנתב"ג.

קבר ישו כנסיית הקבר בירושלים בימי הקורונה. אדי גרלד, אתר רשמי
קבר ישו בכנסיית הקבר/אתר רשמי, אדי גרלד

פגסוס מציעה כ-40 טיולים, המגיעים לכל פינה בישראל, כולל לירושלים הנוצרית, שם הסיור עובר בין היתר בשער האריות, בוויה דולורוזה אשר על פי האמונה הייתה הדרך האחרונה בה צעד ישו עד צליבתו, ברובע הנוצרי, בהר ציון (כולל מתחם "הסעודה האחרונה" וביקור בבית הכנסת הנחשב למקום קבורת המלך דוד), בכנסיית הקבר, בשער האשפות ובכנסיית מריה מגדלנה ("כל העמים").

הסיור עוסק בהתהוות הדת הנוצרית, שנולדה מארץ ישראל וירושלים ובמהלכו יספר לכם המדריך על התהליך במסגרתו זכתה ירושלים למעמדה כמקום הקדוש ביותר לנצרות ועל ישו והקשר שלו למקום, אותו אמנים רבים ניסו לבטא בכמה מהיצירות המוכרות ביותר שנעשו.

נקודות המפגש ליציאה לכל סיור הן בחיפה (סטופ מרקט יגור, ב-6:45) ובתל אביב (תחנת רכבת סבידור, ב-8:15) והוא נמשך עד סביבות השעה 21:30. מומלץ כמובן להצטייד בנעלי הליכה נוחות, על מנת ליהנות עד תום מהקסם הירושלמי.

מעוניינים בעוד מידע על הטיול? השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס
  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully