וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביטול טיולים, שלום": עלמה זק לא רוצה שתטוסו עכשיו

לפני הקורונה, התחרו בחברת הטיולים "טריפולוג'י" מי יענה לטלפון וירשום עוד מטייל לחופשה בחו"ל. אבל מפברואר הם מקבלים רק ביטולים. אז עלמה זק ואלון נוימן עשו מזה סרטון מצחיק במיוחד. "מה עם יוון? אתה נורא תהנה לבטל ליוון"

סרטון ביטול נסיעות טריפולוג'י/טריפולוג'י

כשכמעט אף אחד מישראל לא מזמין חופשה בחו"ל בימים אלה, יש מי שלוקח את הבאסה די בסבבה. חברת הטיולים טריפולוג'י חווה, כמו שאר חברות טיולים, ביטולים רבים עקב משבר הקורונה עד שלמנכ"ל שלה, יזהר גמליאלי, עלה רעיון להפיק סרטון הומוריסטי שבו מחברת רישום לטיולים, היא תהפוך לחברת ביטול טיולים.

"מפברואר כל התיירות הושבתה מאז שהקורונה החלה להשתלט, ולאט לאט כל העונה שעבדנו עליה ובנינו אותה, עם כמעט 2,000 מטיילים, הלכה ונמחקה ונאלצנו לבטל עוד חודש ועוד חודש וזה לא נגמר", סיפר לוואלה! תיירות מנכ"ל טריפולוג'י, יזהר גמליאלי. "נהיה כבר מצב שכל טלפון במשרד - במקום לקפוץ עליו בשמחה כדי לרשום עוד מישהו, הפך להיות ביטול".

לדבריו, כך התחיל להתפתח הומור שחור בקרב עובדי המשרד: "כמה אתה ביטלת? כמה אני ביטלתי, כמה היא ביטלה", הוא מסביר, "וכך כתבתי את התסריט ושלחתי אותו לאלון נוימן, שהוא ועלמה (זק) חברים טובים שלי, ואמרתי לו 'תסתכל על התסריט, בא לי לעשות משהו עם הדבר הזה כי אי אפשר לשקוע בטירוף של הקורונה, חייבים קצת הומור שחור לצאת מזה".

סרטון ביטול נסיעות טריפולוג'י. צילום מסך, צילום מסך
"נשארו לי רק 8 ביטולים למונטנגרו". עלמה זק מתוך הסרטון של טריפולוג'י/צילום מסך, צילום מסך

"אנחנו מקבלים ביקורות מדהימות"

נוימן קרא, התלהב והחליט להפיק את הסרטון. "הוא לקח את עובדי המשרד וביחד עם יורם זק, אח של עלמה, הם הפכו את הרעיון למציאות ואת התסריט לסרטון", מספר יזהר. "זה הציב אותנו במקום שונה, כי כל החברות כותבות ניוזלטרים משמימים שבא לך למות אחרי ארבע שורות, ואני נורא לא רציתי לכתוב ניוזלטרים, רציתי לפנות לקהל בצורה קצת אחרת ולספר את האמת על מה שקורה בדרך הומוריסטית".

יזהר אומר שביומיים שבהם הסרטון רץ ברשת, הוא זכה לצפיות רבות. "אנחנו מקבלים עליו ביקורות מדהימות על 'ההפוך על ההפוך על ההפוך הזה', וזה משמח אותי כי אתה נעלם מפברואר עד עכשיו, אין תנועה, ופתאום הלקוחות מתקשרים ואומרים 'התקשרנו לעודד ואיזה סרטון מגניב, ואנחנו נצא ותשמרו לנו טיולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully