וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושלא תעז לטוס איתנו יותר: המהלך האגרסיבי של חברות התעופה

איגוד חברות התעופה הגדולות של צפון אמריקה קבע מדיניות קשוחה נגד נוסעים שיפרו את ההוראה לעטות מסכה במטוס: הם לא יורדו מהמטוס, אבל יורחקו מהטיסות הבאות של החברות ולמעשה האפשרויות שלהם בתעבורה האווירית ייסגרו

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

ענף התעופה בארצות הברית מנסה לחזור לשגרה בעוד הקורונה משתוללת במדינה, וכמו בכל העולם, גם בחברות האמריקניות נוסעים יצטרכו לעטות על הפנים מסכה במהלך הטיסה. אבל מה יקרה עם נוסעים סרבנים?

נוסעי טיסה מוונצואלה לקובה ממוגנים עם מסיכות, קורונה, 16 מרץ 2020. רויטרס
שאף אחד לא יחשוב על להוריד את המסכה/רויטרס

בקשות חוזרות ונישנות לשים מסכה לא תמיד עוזרות ועימותים פיזיים לא מצטלמים טוב, כפי שהעידו לא מעט סרטונים שצולמו במטוסים, כפי שלמדו ביונייטד איירליינס בעבר. חברות התעופה המובילות, בהן יונייטד, דלתא ואמריקן איירליינס, החליטו שהם לא ייאבקו באיש, והם יתנו לנוסעים לצלוח את הטיסה בשלום גם ללא מסכה - אבל לטיסה הבאה של החברה הם כבר לא יעלו.

על פי המדיניות המסתמנת, נוסעים שלא ייענו לבקשת הדיילים ולא יקפידו על חבישת מסכה יורחקו מטיסות עתידיות. עכשיו, מה הבעיה פה? שהאיחוד כולל את רוב החברות המובילות של צפון אמריקה, כך שאם טסת באלסקה איירליינס והפרת את ההוראה, לא תוכל לטוס גם באמריקן, בדלתא או ביונייטד. כעת נותר רק לראות כמה נוסעים יעזו לא לציית והאם הטרנד יתפשט גם למדינות אחרות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully