וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחול הקורונה: מועדון בהולנד מרשה לכם לרקוד, אבל רק בישיבה

מועדון doornroosje שנפתח בשבת מחדש בעיר ניימכן, החליט להתאים את עצמו לימי הקורונה: האורחים רוקדים ישובים בכיסאות במרחק של מטר וחצי, המסיבה מתקיימת בשעות היום ומועברת בשידור חי למי שלא הצליח לרכוש כרטיס. לא נפסיק לרקוד

עריכה: ניר חן

בווידאו: חוגגים בניגוד להנחיות במסיבה על גג מלון קרלטון בתל אביב

הגעתם איכשהו להולנד ובא לכם לצאת לרקוד? ובכן, יש מועדון ריקודים אחד שיקבל את חובבי חיי הלילה בשמחה, למעט עניין אחד קטן: כל הריקודים חייבים להיות בעודכם ישובים בכיסאותיכם.

מועדון Doornroosje ("היפהפייה הנרדמת", בהולנדית), פתח את שעריו בשבת, וזאת לאחר שנסגר באופן זמני בשל מגפת הקורונה. המועדון, השוכן בעיר ניימכן (Nijmegen) שבמזרח המדינה, דורש מהאורחים לא רק לרקוד כשהם יושבים בכיסאות שלהם, אלא גם להקפיד על כך שבין כיסא לכיסא יש מרחק של כמטר וחצי.

זאת ועוד: אל המועדון יכולים להיכנס בסך הכל 30 מבקרים, בשל מגבלות הקורונה. ולמרות זאת, השמחה היתה רבה, בעת מסיבת פתיחתו המחודשת של המועדון. המסיבה, שנערכה בשבת האחרונה, כללה שמונה סטים של תקליטנים ומוזיקאים, כאשר כל סט נמשך 20 דקות. לכל סט כזה נמכרו כרטיסים בנפרד, במחיר של 10 אירו לסט.

לפי אתר Insider, כל ההכנסות מהמסיבה הועברו לאמנים שהשתתפו בה. "מבחינתנו, הרעיון היה לחבר בין האמנים לבין המבקרים במועדון, לשמח אותם עם מוזיקה חיה", אומר קוז הורמן, מנהל השיווק של המועדון. "היתה זו גם הצהרה באשר למה נחשב היום שוב 'נורמלי', וכיצד הדבר משנה את חיי הלילה".

ריחוק חברתי במועדון Doornroosje בהולנד. צילום מסך, צילום מסך
בין כיסא לכיסא יש מרחק של כמטר וחצי. בליינים יושבים במועדון Doornroosje/צילום מסך, צילום מסך
ריחוק חברתי במועדון Doornroosje בהולנד. צילום מסך, צילום מסך
ההכנסות מהמסיבה הועברו לאמנים שהשתתפו בה, וכל די.ג'יי נתן סשן של 20 דקות/צילום מסך, צילום מסך

שוברים שגרה - רוקדים בשעות היום

על פי התוכנית המקורית, תכננו בעלי המועדון לאפשר לאורחים לרקוד בעמידה, תוך שמירת מרחק אלו מאלו, אך גורמי האכיפה הורו להם למקם כיסאות על רחבת הריקודים, כדי למנוע קירבה פיזית בין הרוקדים.

שינוי בולט נוסף: המועדון פותח את שעריו בשעות אחר הצהריים ולא מאוחר בלילה, מה שמאפשר לרבים לשבור את שגרת היומיום ולצאת לרקוד באמצע היום. "נכון, הסצנה הזו נראית מוזרה למדי, אך אין ספק כי אנשים שוב נהנו להיות יחד במועדון שלנו, לחוש שוב את האווירה ואת המוזיקה המושמעת בווליום גבוה", מוסיף הורמן.

ומה באשר למי שלא הצליח להשיג כרטיסים? בדומה למועדונים אחרים בעולם, גם כאן ניתנה האפשרות להשתתף במסיבה און-ליין, באמצעות דף הפייסבוק של המועדון. "אנו ממתינים עד אשר יוסרו ההגבלות לחלוטין. ועד שזה יקרה, אנו ממשיכים לנסות רעיונות חדשים ולבדוק מה אפשרי. כך או אחרת, אחרי כל סט של 20 דקות, יכולת בהחלט לראות פרצופים מאושרים", מסכם הורמן.

ריחוק חברתי במועדון Doornroosje בהולנד. צילום מסך, צילום מסך
גורמי האכיפה הורו למועדון למקם כיסאות על רחבת הריקודים/צילום מסך, צילום מסך
ריחוק חברתי במועדון Doornroosje בהולנד. צילום מסך, צילום מסך
כל ההכנסות מהמסיבה הועברו לאמנים שהשתתפו בה/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully