וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגלים את הארץ: טיולים מאורגנים איכותיים ברחבי ישראל

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

21.6.2020 / 16:23

השמיים עדיין סגורים וחברת פגסוס מציעה לראשונה כ-40 סיורים מודרכים, שיקחו אתכם לכל פינה בארצנו היפהפייה, מרמת הגולן והמרגל אלי כהן, דרך ירושלים העתיקה ועד ההיסטוריה של תל אביב התוססת - כל ההמלצות בפנים

מראה הר הבית והעיר העתיקה של ירושלים במבט מהר הצופים. ShutterStock
הזדמנות חלומית לגלות את ירושלים/ShutterStock

הקורונה שינתה את עולמנו בחודשים האחרונים וכולנו למדנו להתנהל ולהגיב בהתאם. אחד השינויים הבולטים היה סגירת השמיים והפסקה כמעט מוחלטת של טיסות ברחבי העולם, אבל החשק לטיולים נשאר כמובן ועכשיו - יש פיתרון!

חברת פגסוס, המתמחה בטיולים מאורגנים בכל העולם, משיקה לראשונה בימים אלו אפשרות חדשה ונהדרת: טיולים מאורגנים ברחבי הארץ, ברוח החברה. את הטיולים יובילו המדריכים המנוסים של פגסוס וכולם יעשו כמובן תוך הקפדה על כל הנחיות משרד הבריאות, כולל אוטובוסים שיעברו חיטוי מלא ויצאו לדרכים עם תפוסה שלא תעלה על 75 אחוזים. הזדמנות חלומית לצאת לטיול קיץ איכותי, בלי לעבור בנתב"ג.

בסך הכל, פגסוס מציעה מגוון עשיר של כ-40 טיולים בכל פינה בישראל, חלקם ליום אחד וחלקם כוללים לינה ונמשכים בין שניים לשלושה ימים. בטיולים אלה, מלבד ההדרכה הצמודה, תהנו גם מלינה, הסעות וחצי פנסיון במחירים חד פעמיים.

בין היתר, תוכלו לצאת ליום טיול בגליל וברמת הגולן בעקבות אלי כהן, שהסדרות האחרונות עליו הפכו את סיפורו למוכר עוד יותר בקרב ישראלים רבים. לאורך "שביל אלי כהן", המדריך אברהם טורקיה יספר לכם כל מה שרציתם לדעת ועוד על המרגל הישראלי הנודע והאמיץ. ב-9.6 כבר יצא לדרך הטיול הפגסוסי הראשון בישראל בעידן הקורונה, בעקבות אלי כהן. אסף שקד המדריך ופגסוס ישראל הובילו את המטיילים לחוויה ראשונה מני רבות ביום גדוש ומעשיר במיוחד.

טיול פגסוס בעקבות אלי כהן. פגסוס
הטיול הראשון של פגסוס בעקבות אלי כהן, עם המדריך אסף שקד/פגסוס

אם ירושלים מדברת אליכם, אל תפספסו את הסיור בבירה באווירת ימי בית ראשון - סיור עם התנ"ך ביד, בהדרכת יהודה הראל. הסיור נמשך יום אחד ועובר באזורים העתיקים של ירושלים, החל ממוזיאון ארצות המקרא, דרך עיר דוד, הר הזיתים והר הבית ועד לצפייה במבנה מימי בית ראשון. היסטוריה מופלאה שנמצאת ממש מתחת לאף שלנו.

בעכו שוכן החומוס הטעים ביותר במזרח התיכון, אך מלבדו מדובר גם בעיר מלאה בתרבות והיסטוריה. ניתן לצאת לסיור של יום שנפתח בגנים הבאהים ומוביל אתכם לסמטאות הציוריות והיפהפיות של עכו, כולל ביקור בבית הכלא העירוני הנודע ובשוק.

בתל אביב יובילו אתכם מדריכי פגסוס הנהדרים בסיור בעקבות ספרו של רם אורן, "ימים אדומים", סיפור אמיתי על תקופת המנדט הבריטי בישראל, אהבות בלתי אפשריות, מלחמה ומנהיגי היישוב היהודי. הסיור יוביל אתכם דרך הלב והרחובות הקסומים של תל אביב, שהשתנתה כה רבות לאורך השנים.

ואם אתם מעוניינים לצאת לכמה לילות בדרכים, נמליץ לכם בחום על הטיול שבין ירושלים לצפון ים המלח. בשלושה ימי הסיור תגלו עם מדריכי פגסוס את סיפורי התנ"ך, התהוות הנצרות וכל מה שההיסטוריה השאירה לנו כמורשת, בעזרת סיפורים מרתקים. הסיור כולל ביקור בתצפיות מרהיבות ובאתרים דוגמת העיר העתיקה והרובע הנוצרי בירושלים, כנסיית פטרוס אין גלינקו ועוד ועוד, עד להגעה לצפון ים המלח.

איתמר ניר, סמנכ"ל פגסוס, מסר: "לאחר הבידוד הממושך בבתים והשמיים הסגורים, אנו רואים הזדמנות נפלאה להציע מגוון טיולים ברחבי הארץ, לגלות את הארץ הנפלאה שלנו מחדש ולעודד עסקים תוצרת כחול לבן".

תמונות נוספות מהטיול הראשון בעקבות אלי כהן (צילומים: פגסוס)

טיול פגסוס בעקבות אלי כהן. פגסוס
טיול פגסוס בעקבות אלי כהן/פגסוס
טיול פגסוס בעקבות אלי כהן. פגסוס
טיול פגסוס בעקבות אלי כהן/פגסוס
בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס
  • עוד באותו נושא:
  • טיולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully