וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינאייר: הזמינו טיסה לקיץ ותוכלו לדחות מבלי לשלם

חברת הלואוקוסט הגדולה, שמתכננת להפעיל יותר מאלף טיסות ביום החל מה-1 ביולי, מציעה למי שיזמין חופשה לקיץ וייאלץ לשנות תאריך עקב בידוד חברתי או התפרצות קורונה, לדחות את הטיסה עד סוף השנה ללא תשלום

צילום מסך

בווידאו: דייל ריינאייר בסרטון בטיחות משעשע

חברת הלואוקוסט הגדולה ריינאייר, שמפעילה בימים כתיקונם קווים לישראל מאירופה, הודיעה כי תוותר על דמי שינוי של טיסות עבור הנוסעים שמזמינים טיסה ליולי ואוגוסט הקרובים.

המטרה של חברת התעופה האירית, היא לעודד אנשים להזמין חופשות קיץ ב"שקט נפשי", למקרה שתוכניות הנסיעה שלהם ישתנו.

מטוס ריינאייר נוסעים בורדינג. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
לעודד אנשים להזמין חופשות קיץ ב"שקט נפשי". ריינאייר/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

ריינאייר מתכננת להפעיל יותר מאלף טיסות ביום החל מה-1 ביולי, בהנחה שמגבלות הנסיעות והבידוד בעולם יוסרו. לפי ההודעה של החברה, מי שיזמין טיסות החל מה-10 ביוני ליולי ואוגוסט, יוכל לשנות את תאריך הטיסה מבלי שיידרש לשלם עמלת שינוי עד 31 בדצמבר. עם זאת, שינוי תאריך הטיסה יחול רק על המסלול שכבר הוזמן.

מנהלת השיווק והדיגיטל של ריינאייר, דרה בריידי, אמרה: "מכיוון שמדינות נופש פופולריות כמו איטליה, פורטוגל וספרד נפתחות לתיירים בינלאומיים, אנו מוכנים לקבל את הנוסעים החל מה-1 ביולי, כאשר ריינאייר תפעיל יותר מ-1,000 טיסות יומיות במסגרת רשת הטיסות הענפה שלנו. אנו רוצים להציע ללקוחותינו כמה שיותר אמון וגמישות, ללא דמי שינוי טיסה אם תכניות הנסיעה שלהם ישתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully