וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הקורונה: עדר כבשים השתלט על רחובות עיר בטורקיה

17.5.2020 / 23:55

תושבי העיר סמסון נדהמו לראות עדר כבשים צועד ברחובות העיר במהלך הלילה כשגם מכוניות שעברו באזור לא הצליחו לברוח מהן. הכבשים מצטרפות לעיזים, לנמרים ולקנגורו שכבר נצפו ברחובות ערים גדולות בעולם

TWITTER/@SEYDOSS)

מאות כבשים כבשו בשבוע שעבר עיר טורקית בזמן שבני האדם נשארו בבתים בזמן הסגר. בסרטון שהועלה לרשת נראה העדר הולך באחד מרחובות העיר סמסון כשהם מאיימים להכנס לבניינים השונים במהלך הלילה.

רכב אחד שנקלע לעין הסערה היה צריך לפלס את דרכו בעוד העדר צועד משני צידי הכביש. לפני העדר צעד אדם שנראה כאילו הוא מוביל אותם, בעוד אדם נוסף צועד מאחורה, אך בתקשורת המקומית דווח שלא נראה כי אלו רועי צאן, כיוון שנראה כי חלק גדול מהכבשים לא הקשיב להם וצעדו לכיוונים אחרים לגמרי. הסרטון שצולם על ידי התושב סיידה סזגין נצפה כבר כ-7 מיליון פעמים מאז פורסם.

הכבשים של סמסון הן רק הדוגמא האחרונה כיצד בעלי החיים השתלטו על ערים שבדרך כלל מלאות אנשים. בווילס, העיר לנדודנו נכבשה על ידי חבורת עזים בסוף מרץ, כשגם הנוכחות של המשטרה המקומית לא עזרה. כמה ימים לאחר מכן בבירת צ'ילה סנטיאגו נראה נמר צועד ברחובות העיר. באדלייד שבאוסטרליה נצפה קנגורו קופץ ברחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully