וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי נקי: האפליקציה החדשנית שתאפשר לכם להתארח במלון

בשיתוף רשת מלונות דן, בשיתוף רשת מלונות דן

11.5.2020 / 15:03

ענף התיירות נעצר באחת וכעת, תחת הנחיות התו הסגול, חוזר לעניינים ומתכונן לשובם של האורחים. ברשת מלונות דן עמלו רבות כדי לספק לכם חוויה מפנקת ואיכותית ואפילו פיתחו אפליקציה חדשנית עבורכם. מה צריך לדעת מי שמגיע למלון ומה קורה עם אזורי הילדים - התשובות

דן קיסריה בריכה. יח"צ,
פועלים לפי כל הנחיות התו הסגול. דן קיסריה/יח"צ

משבר הקורונה גרם בשבועות האחרונים לתחומים רבים במשק להפסיק את פעילותם באופן כמעט גורף. בין היתר, ענף התיירות נאלץ לעצור בבת אחת ומלונות רבים סגרו את שעריהם.

כעת, בשעה שהמשק מנסה לחזור לשגרה ולהתאושש, ברשת מלונות דן פועלים לפתיחה מחודשת של המלונות השונים שלהם ברחבי הארץ. מלון דן תל אביב נותר פתוח, כאשר כבר בחג שבועות הקרוב ייפתחו דן אילת ודן קיסריה. ברשת מבטיחים חופשה שתהיה גם מפנקת וגם בטוחה עבורכם. ברשת השקיעו מחשבה עמוקה ומאמצים רבים והרכיבו מדריך מפורט לעובדיהם, הכל על מנת לעמוד במלוא התנאים הנדשים להפעלת עסקים וקבלת לקוחות - התו הסגול אותו קבעו משרד הבריאות.

הרשת אף פיתחה אפליקציה חדשנית בשם App to Dan, לשימוש האורחים במלונות דן. מדובר באפליקציית תפעול יחידה מסוגה בישראל נכון להיום והיא פותחה במיוחד על ידי מלונות דן כתגובה למצב החדש שנוצר ועל מנת לסייע לאורחים עד כמה שניתן ולהקל עליהם. בעזרת האפליקציה יוכלו המבקרים לבצע פעולות שונות במהלך השהייה במלון, כולל צ'ק אין וצ'ק אאוט, פתיחת הדלת לחדרם ותשלומים שונים, והכל ללא מגע. האפליקציה תהיה זמינה בחלק ממלונות הרשת.

בנוסף, באתר של מלונות דן ניתן למצוא, תחת הכותרת Stay safe & enjoy, את אמנת הבריאות שחוברה ובה עיקרי הדברים והפעולות שהרשת עושה כדי לשמור על בריאות המבקרים, כמו גם על בריאות אנשי הצוות כמובן, תוך הקפדה על רמת השירות והאיכות הגבוהות המאפיינות את הרשת.

ברשת נערכים לפתיחת אזורים שונים במלונות, כאלה שיאפשרו לאורחים ליהנות מחוויה מפנקת ואיכותית כמו תמיד. חדרי הכושר, במות הבידור, מתחמי הילדים (דנילנד) ובתי הכנסת יעברו חיטוי מלא כמובן, הכל לטובת יצירת הנופש המושלם. מלבד אזור הדנילנד הרשת נערכת גם לפעילויות של ילדים באזורים הפתוחים.

הבריכה תיפתח ותתופעל בהתאם להנחיות משרד הבריאות בכל עת. ניתן ליהנות מהסביבה החיצונית של הבריכה, כמו גם מכל האזורים הציבוריים, תוך שמירת המרחק הנדרש זה מזה. כל המקומות הללו סומנו ומוכנים לקליטת האורחים, על מנת שאפשר יהיה לנצלם ככל שניתן.

כל חדר במלון יעבור חיטוי וניקוי יסודי עם חומרי חיטוי מיוחדים, על פי הנחיות משרד הבריאות. מפתחות החדרים יחוטאו ויוכנסו מראש למעטפה שתמתין לאורחים על הדלפק. בחדרים יינתן דגש מיוחד על מקומות בהם יש מגע תדיר של האורחים, דוגמת שלטים, מתגי חשמל ומזגן, ידיות ארונות, דלתות וחלונות, שולחנות, כסאות ומשטחים במקלחת ובחדר האמבטיה ובמהלך הניקוי, כל החדר יאוורר. הכביסה שתוצא מהחדר תכובס בטמפרטורה של 70 מעלות, מעל תקן משרד הבריאות.

בריכה מלון דן אילת. צילום: סיון פרג', מערכת וואלה! NEWS
הרשת מתכוננת במלוא המרץ לפתיחה מחדש/מערכת וואלה! NEWS, צילום: סיון פרג'

במסגרת ההמלצות הכלליות לפתיחה מחודשת של המלונות ייערך חיטוי של כל המבנה, כולל שטחים ציבוריים ומשותפים (שירותים, אולמות, מעליות וכו'), כל המקומות בהם מגישים אוכל ושתייה במלון ומקומות נוספים שייקבעו על ידי מי שיוגדרו כמנהלי תפעול ההתמודדות עם הקורונה. כמו כן, מערכות אספקת המים, שלא היו בשימוש בעת שהמלון היה סגור, ינוקו אף הן.

איכות האוכל הגבוהה והמוכרת של מלונות דן תישמר. הארוחות השונות יוכנו על הצלחת על ידי הטבחים ויגשו לשולחנות האורחים, מבלי אפשרות לשירות עצמי (בופה), כך שאורחים לא ייגעו במוצרי המזון. תהיה הקפדה כך שלא יווצרו תורים וצפיפות. אפשרות נוספת לקבלת מזון היא שירות חדרים, כאשר כל הציוד יהיה מחוטא ופרטי המזון יהיו מכוסים.

על מנת להבטיח את השמירה על איכות המזון והשירות הגבוהה, הרשת העמידה צוותים מקצועיים שונים בתחומים כמו "תפריטים ומזון" ו"שירות בחדרי האוכל והמסעדות". כל צוות מורכב מאנשי המקצוע של הרשת ואלו יעמלו על יצירת תכניות הדרכה ושירות חדשות לצוותים במלונות, במסגרת המציאות החדשה.

כל חדרי האוכל, המסעדות והשטחים הציבוריים יוכנו לפעילות על פי נהלי "התו הסגול", כאשר מזון יוגש עם קלושים או על גבי מגשים מכוסים בנייר שקוף. הרשת תגדיל ותרווח את מספר המזנונים, השולחנות ומקומות הישיבה, על מנת לשמור על המרחק הנדרש ותספק פתרונות גם לאכילה בחדר במסגרת שירות החדרים. לאורחים יוצעו בין היתר מנות בופה ארוזות, מוכנות ומכוסות, שיועמדו בתצוגה ותפריט ארוחת בוקר שיוכן באמצעות מילוי הזמנה של האורח ערב קודם לכן.

עבור כל סועד, כולל בחדרי האוכל, ייעטף סכום בנפרד ותהיה הימנעות מעריכת שולחנות. ברשת גם ישתמשו בהזדמנות שנוצרה לטובת הרחבת הרכש מחברות ויצרנים מקומיים ובחירה של אריזות "ירוקות" הניתנות למחזור, על מנת לצמצם את הפגיעה באיכות הסביבה.

מעבר לכך, כמו בכל בית עסק, כל אורח שיגיע למלון יעבור בדיקת חום ועליו להיות בעל חום גוף של עד 37.8 מעלות צלזיוס. אם בבדיקה הראשונה יתגלה חום גבוה, האורח יעבור באזור נפרד בדיקה נוספת ובמידה שגם היא תהיה מעל המותר, הוא לא יוכל להיכנס למלון. בנוסף, כל אורח יחתום בדלפק הקבלה על הצהרה לפיה לא היו לו תסמינים כלשהם ב-14 הימים האחרונים. כל אורח יקבל עם הגיעו למלון ערכה של מסכה וחומרי חיטוי בקבלה.

כל אנשי הצוות במלון יהיו כפופים לנהלים דומים ולא יבואו במגע עם האורחים, או זה עם זה עד כמה שניתן. ברשת הדגישו לעובדים כי עליהם לשמש דוגמה בכל הנוגע להתנהלות עם מסכות ואמצעי ניקוי וחיטוי דוגמת אלכוג'ל, מכלי סבון, מגבונים ועוד. דיספנסרים עם חיישן ללא מגע יד, או בלחיצת רגל, יפורזו בכניסה לכל מלון ובשטחים ציבוריים.

הזמנת חדר במלון תיעשה בתיאום מראש, בטלפון או באינטרנט בלבד ולא בהגעה למקום.

מידע נוסף ופירוט מדויק של פעולות החיטוי שבוצעו הן במרחבים הציבוריים של המלונות והן בכל חדרי האירוח ניתן למצוא באתר מלונות דן. ברשת ידאגו שתהיה לכם חופשה מפנקת ובטוחה.

לאתר מלונות דן

לאמנת הניקיון של מלונות דן

בשיתוף רשת מלונות דן, בשיתוף רשת מלונות דן
  • עוד באותו נושא:
  • מלונות דן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully