וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי לצאת מהבית: טיול קסום בסנט פטרסבורג

אלכס זבלודובסקי בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

8.4.2020 / 9:48

בימי הקורונה לא ניתן לטייל, אך בהחלט ניתן ליהנות מטעימה קטנה מקסמה ויופייה של סנט פטרסבורג המופלאה - ולסמן אותה כיעד לטיול הבא שלכם. אלכס זבלודובסקי, מדריך טיולים בחברת פגסוס, לוקח אתכם אל אתריה המרתקים של העיר. צפייה מהנה

צילום: אלכס זבלודובסקי

רוסיה היא הארץ הגדולה בעולם, יש לה תרבות עשירה ומרתקת ונופים מרהיבים. מוסקבה הגדולה והמרתקת היא בירתה, וביקור בה הוא חוויה אדירה, אולם אין ספק שהיהלום האורבני בכתר הרוסי נמצא צפונית אליה - העיר סנט פטרסבורג.

סנט פטרסבורג היא מעריה המדהימות של אירופה ולבה בנוי על 42 איים בדלתא של נהר נבה. העיר נוסדה בשנת 1703 על ידי הצאר פטר הגדול ושימשה בירת הקיסרות בין 1712 ל-1918, כשנה לאחר מהפכת אוקטובר אשר בישרה את עליית הקומוניזם ברוסיה. שמה שונה ב-1924 ללנינגרד, על שמו של ולדימיר לנין, ושמה המקורי הוחזר לה ב-1991. יופייה עוצר הנשימה נשמר כל אותן שנים, מאז שנוסדה.

סנט פטרסבורג ידועה בשדרותיה הרחבות, תעלות המים והגשרים, שפע הארמונות ובמרכז ההיסטורי המיוחד, הכולל כמה אתרי מורשת עולמיים. הנוף המרהיב של המפרץ הפיני מעצים את יופייה. בין האתרים ההיסטוריים והמקומות המרתקים תוכלו למצוא את מוזיאון הארמיטאז', האוצר בחובו יותר מ-3 מיליון פרטי אמנות מכל הזמנים; מצודת פטר ופאול שנבנתה על ידי הצאר פטר על גדות הנהר במטרה להגן מפני תקיפה אפשרית של הצי השבדי; ספינת הקרב "אורורה", הספינה שהשתתפה במלחמת רוסיה יפן בראשית המאה ה-20 ומילאה תפקיד חשוב במהפכת אוקטובר; קתדרלת הדמים, שנבנתה במקום בו נרצח הקיסר אלכסנדר ה-2; כנסיית קאזאן המרהיבה והמוזיאון הרוסי. שיט בתעלות ובנהר הנבה ישלים חוויה יוצאת דופן.

בימי הקורונה לא ניתן לטייל, אך בהחלט ניתן ליהנות מטעימה קטנה מקסמה ויופייה של סנט פטרסבורג המופלאה - ולסמן אותה כיעד לטיול הבא שלכם. אלכס זבלודובסקי, מדריך טיולים בחברת פגסוס, לוקח אתכם אל אתריה המרתקים של העיר. צפייה מהנה!

אלכס זבלודובסקי בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully