וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי לצאת מהבית: טיול ספארי בדרום אפריקה

נורית לוין בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

8.4.2020 / 8:45

בימי הקורונה לא ניתן לטייל, אך בהחלט ניתן ליהנות מטעימה קטנה של השפע שיש לדרום אפריקה להציע ולסמן אותה כיעד לטיול הבא שלכם. נורית לוין, מדריכת טיולים בחברת פגסוס, לוקחת אתכם אל הספארי הפראי במדינת הענק. צפייה מהנה

צילום: נורית לוין

דרום אפריקה היא אחת הארצות הקסומות בעולם בזכות שילוב ייחודי של תרבות אפריקנית עם אופי מערבי, אוצרות טבע ושפע של אטרקציות. יש כמה תחנות חובה בדרום אפריקה שכל תייר חייב לחוות. קייפטאון אחת הערים היפות ביבשת, כשמעליה נישא הר השולחן האייקוני, שמספק תצפית עוצרת נשימה ומסלולי טיול. בעיר תוכלו לבקר גם במוזיאון דרום אפריקה, המוזיאון היהודי, הנמל ההיסטורי, שמשמש כמרכז הבילוי והפנאי של העיר. בכף התקווה הטובה, המראה של שני אוקיאנוסים המתנגשים זה בזה יוצר נוף ייחודי ואזור שכולו סרט טבע אחד גדול.

בסמוך לקייפטאון תוכלו לטייל בדרך היין ולבקר ביקבים שמייצרים כמה מהיינות הטובים בעולם, ולנסוע ב"נתיב הגנים" המרהיב ביופיו - 300 הקילומטרים בין העיר מוסל ביי במערב לנהר סטורמס במזרח הם מהיפים והמגוונים בעולם. פארק קרוגר בצפון-מזרח המדינה ייקח אתכם לסרט טבע. אריות, פילים, תנינים, קרנפים והיפופוטמים הם רק חלק מבעלי החיים שתראו במהלך ימי הספארי.

מדינת הענק הזאת שבקצה היבשת התברכה בשמורות טבע מרהיבות וערים יפהפיות - שילוב שיוצר את הטיול האולטימטיבי. בימי הקורונה לא ניתן לטייל, אך בהחלט ניתן ליהנות מטעימה קטנה של השפע שיש לדרום אפריקה להציע ולסמן אותה כיעד לטיול הבא שלכם. נורית לוין, מדריכת טיולים בחברת פגסוס, לוקחת אתכם אל הספארי הפראי בדרום אפריקה - צפייה מהנה!

נורית לוין בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully