וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה רע? מלך תאילנד נכנס לבידוד עם 20 פילגשים במלון בגרמניה

מהאה וג'ירלונגקורן, שנשוי לארבע נשים, נכנס לבידוד במלון פאר בעיירה באלפים הגרמניים, כשסביבו פמליה של 20 פילגשים ומשרתים. בתאילנד לא כל כך מבסוטים ממעלליו של הוד מעלתו

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

בסרטון: מלך תאילנד התחתן עם גנרלית, ומינה אותה להיות מלכה

ראש הממשלה נתניהו, הרמטכ"ל כוכבי ושאר ראשי המדינה בארץ הכניסו עצמם לבידוד עקב חשש למגע עם חולה קורונה, אבל הבידוד של מלך תאילנד, מהאה וג'ירלונגקורן (Maha Vajiralongkorn), נראה לגמרי אחרת.

על פי הדיווחים, המלך שנמצא בימים האחרונים בחופשה בגרמניה, מבודד כעת במלון מפואר עם פמליה של 20 פילגשים ומשרתים.

על פי עיתון ה"אינדיפנדנט", המלך בן ה-67 הזמין את כל מלון הפאר Grand Hotel Sonnenbichl בעיירת הנופש האלפית גרמיש-פרטנקירכן (Garmisch-Partenkirchen), לאחר שקיבל אישור מיוחד מראשי העיירה. מלונות אחרים באזור נאלצו להיסגר במהלך התפרצות נגיף.

מלך תאילנד והמלכה (מאחוריו) בטקס בבנגקוק, 23 באוקטובר 2019. רויטרס
מתבודד עם נשותיו. מלך תאילנד והמלכה/רויטרס

בתאילנד לא שמחים על מעלליו של המלך

לפי הצהובון הגרמני "בילד", לא ברור אם ארבע נשותיו של ואג'יראלונגקורן נמנות עם קבוצת הנשים שמתבודדות עמו. גורם מקומי אמר לבילד, כי פמליית המלך אושרה לשהות במלון מכיוון ש"האורחים הם קבוצה יחידה והומוגנית של אנשים שלא מתניידים".

עם זאת, 119 איש שהצטרפו למלך בנסיעתו לגרמניה - שם, לפי הדיווחים, הוא מחזיק בבית שני - כבר נשלחו הביתה לתאילנד בגלל חשד שהם עלולים לחלות בנגיף הקורונה.

בניגוד למלך הנהנתן, נראה שאזרחי תאילנד לא ממש שמחים לדעת על מעלליו של המלך באירופה. האשטג תאילנדי שניתן לתרגמו כ"למה אנחנו צריכים מלך?", צורף ליותר ממיליון פוסטים בטוויטר.

נכון ליום שלישי השבוע, דווחו בתאילנד 1,651 מקרים מאושרים של חולים בנגיף קורונה, עם 10 מקרי מוות בלבד. בגרמניה, שם המלך בוחר לעכב את ההתפרצות לעת עתה, יש כ-70 אלף חולים מאושרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully