וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך משלבים כושר בחופשה? שאלנו את המומחים

בשיתוף ישרוטל, בשיתוף ישרוטל

23.2.2020 / 9:11

גם לכם קשה להתעורר במלון המפנק בשש וחצי ולצאת לריצה? שאלנו את מומחי הכושר של ישראל איך בכל זאת שומרים על הגוף בין הבופה לחוף ושמענו מהם על Non Stop Fitness&FUN - מסיבת האדרנלין שמחכה לכם באילת

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

כשאתם יוצאים לחופשה אתם רוצים לנוח, לאוורר את הראש ולחוות חוויות. אחד הדברים הכי קשים בחופשה הוא לשמור על משמעת והמשכיות - הרי זו המטרה, לצאת משגרה, לא? - לכן שמירה על כושר בחופשה היא משימה לא פשוטה. בין אם אתם רצים בשביל הכיף פעם-פעמיים בשבוע ובין אם אתם מהרציניים שרצים חצי מרתון ומבלים הרבה בחדר הכושר, חופשה יכולה לעצור אתכם.

אז איך שומרים על כושר בחופשה? הסוד הוא באיזון ובמינונים. ברור שתרצו להתפנק בבופה העשיר שבחדר הכושר וכנראה שלא תתעוררו בשש בבוקר לריצה, אבל שמירה על פרופורציות בכל הנוגע לאוכל ולשתייה יחד עם שימוש במתקני הספורט או שחייה בבריכה, יגרמו לכם להניע את הגוף.
"אין שום בעיה לאכול הכול, השאלה היא המינונים שלנו, זה הסוד לחופשה מוצלחת", אומרת תאיר ליסאואר, מדריכת אירובי ועיצוב הגוף.

"אני בדרך כלל אוהב לעשות הליכה בחוץ או ריצה בכל בוקר", אומר גיל גרנות, מדריך לענייני תזונה וכושר, "גם כדי לראות את המקום שבו אני נמצא. גם כשאני מגיע לחופשה, אני רוצה לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן".

"לפעמים אין אנרגיות ומוטיבציה", אומרת מדריכת הכושר אירה דולפין, "כשלבד גם אין מי שיסחב אתכם. אבל יש אופציות אחרות - עכשיו יותר ויותר בתי מלון עושים חופשות משולבות עם הרבה סוגי אימונים ומאמנים".

אחת החופשות המיוחדות שבה האימונים הם חלק מהכיף היא השתתפות בפסטיבל כושר. ישנן הרבה פסטיבלי כושר ברחבי העולם וגם בישראל תוכלו ליהנות מ"חופשת אדרנלין" שכזה. "יש לנו חופשה כזאת באילת", אומר הפרקוריסט גיל "נינג'ה" מרנץ, "פסטיבל Non Stop Fitness&FUN ברשת ישרוטל, בחסות הולמס פלייס, "יהיו בו בערך כל שיעורי הפעילות הגופנית שקיימים ויהיה שם גם מתחם נינג'ה שלי".

להזמנת חבילת סופ"ש לפסטיבל Non Stop Fitness&FUN ברשת מלונות ישרוטל

אימון במסגרת פסטיבל נון סטופ פיטנס, מלון ספורט, אילת. MOTION,
הופעות, מסיבות ואימונים. פסטיבל Non Stop Fitness&FUN באילת/MOTION

100 אימונים המוניים: פסטיבל הכושר באילת

בין ה-12 ל-14 במרץ 2020 אילת תהפוך לעיר קצבית ואנרגטית במיוחד, כאשר יצא לדרך פסטיבל Non Stop Fitness&FUN, שמתקיים בפעם השישית ושאליו צפויים להגיע השנה מספר שיא של כ-2,000 מתאמנים שחיים ונושמים כושר מכל רחבי הארץ והעולם. "זו גם הזדמנות ללמוד משהו חדש וגם אפשרות לשרוף הרבה קלוריות ולהיכנס לכושר בצורה אחרת", אומר גרנות.

מי שיעביר את האימונים הם 70 מאמני הכושר המובילים בתחומם בישראל, לרבות אירה דולפין שתחשוף בפסטיבל אימון פונקציונאלי במסגרת שיתוף פעולה שלה עם קבוצת הולמס פלייס והזוכה בנינג'ה ישראל גיל מרנץ, שיעביר אימוני נינג'ה במתחם מאתגר במיוחד. כ-100 אימונים המוניים של אירובי/כוח/פונקציונאלי/ספינינג/גמישות ומתיחות, שיתפרסו על פני 7 מתחמי אימונים מושקעים ומעוצבים.

בין מתחמי הכושר בפסטיבל: מתחם body&soul (אימוני גמישות ומתיחות), מתחם Shape & Spirit (אימוני עיצוב), מתחם Functional Hiit (אימונים פונקציונאליים בדופק גבוה), מתחם אתגרי (מתקן אימונים ותחרות בפורמט של אתגר הנינג'ה). מתחם LES MILLS (פורמט האימונים באווירת מסיבה שכבש את העולם), מתחם Cycling (אימונים על אופני ספינינג), מתחם Mini Outdoor GYM (חדר כושר תחת כיפת השמיים) ומתחם אימונים עם אירה דולפין.

במהלך ובסיום כל יום אימון יתקיימו במלון ספורט הופעות חיות של אברהם טל שיארח את שירי מימון, הזמר מוקי במופע "המסיבה", הסטנדאפיסטית ליטל שוורץ תנסה להסביר בדרכה הייחודית איך היא קשורה לעולם הכושר והספורט. המסיבה המרכזית של האירוע תתקיים בלילי שישי ה-13.3 בהשתתפות DJ'S מובילים.

להזמנת חבילת סופ"ש לפסטיבל Non Stop Fitness&FUN ברשת מלונות ישרוטל

בשיתוף ישרוטל, בשיתוף ישרוטל
  • עוד באותו נושא:
  • חופשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully