וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנופש שמציע לכם לתרגל יוגה ולהשתכר תוך כדי

הנופש הבלתי שגרתי שמתקיים במקסיקו, יכלול תרגול יוגה ומדיטציה תוך כדי לגימת משקאות אלכוהוליים, וגם קריאות אסטרולוגיות, "במטרה לקבל תובנות על החיים"

זוג עושה יוגה בטיסה/Instgram

בווידאו: זוג עושה יוגה בטיסה

מדריכת היוגה, האסטרולוגית והשחקנית אלי ווקר (Eli Walker), היא גם המייסדת של שיטת "יוגה שיכורה" (Drunk Yoga), שיטה שבה מבצעים תרגול יוגה בשילוב לגימת משקאות אלכוהוליים.
אתר לונלי פלנט מדווח כי ווקר החלה לשתף פעולה עם סוכנות הנסיעות האמריקנית CheapCaribbean, ויצאה במבצע נופש ייחודי, הנערך בריזורט Haven Riviera Cancun Resort & Spa שבמקסיקו. הנופשים מוזמנים לסופשבוע ארוך, בתאריכים 23-20 בפברואר, שמוקדש לטיפוח עצמי, הבראה מנטלית וגם תרגולי יוגה ומדיטציה בזמן שכרות. בנוסף, ייערכו קריאות אסטרולוגיות למשתתפים בנופש.

באתר האינטרנט שלה, מסבירה ווקר כי ברחבי העיר ניו יורק (ובקרוב בארה"ב כולה ואף בעולם, היא מקווה), מתכנסים רבים בכדי לחוות את אירועי היוגה החברתיים בשיטת "יוגה שיכורה". אלו נערכים בברים, בתי קפה, חללי משרדים ומקומות לא שגרתיים. "אנו מסייעים למתחילים לחוות תרגול יוגה ללא חשש. לצד זאת, מתרגלי יוגה מיומנים מגלים חיבור חדש ליוגה". התרגול נערך במשך 45 דקות, עם משקה אלכוהולי ביד, בדרך כלל יין. "המשימה שלנו היא לעורר שמחה, לצחוק, לטפח קהילה ולהחזיר אותך אל עצמך", היא כותבת.

סקרנות רוחנית - בלי להתאמץ

הנופש, הכולל טיסות מארצות הברית, לינה וכמובן משקאות. המחיר מתחיל ב-899 דולר לאדם. "במהלך סדנת היוגה השיכורה, נשלב משחקי בנייה שונים, האזנה לסיפורים ואתגרים שונים", היא אומרת. "הסדנאות ייערכו על חוף הים בקנקון. הקריאות האסטרולוגיות שאערוך למשתתפים במהלך הסדנאות, ישלימו את התמונה ויעניקו להם תובנות על החיים", היא מוסיפה.

לדבריה, הנופש נועד לספק למשתתפים אפשרות לפתוח את השנה החדשה עם החלטות באשר לחייהם ולעתידם.

"נופש זה נועד עבור אנשים בעלי סקרנות רוחנית, כאלו שלא ממש מוכנים להתחייב לסדנת יוגה ומדיטציה מפרכת של עשרה ימים, עם דיאטה טבעונית. אך כאלו שכן מוכנים לצלול מעט לעומק אל תוך עצמם, ותוך כדי - לשלב בכך כיף, בסביבה נטולת לחץ. בנוסף, מכאן תצאו עם חברים חדשים, כי יוגה היא כלי נהדר ליצירת קהילות".


אתר "יוגה שיכורה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully