וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעוררנו מהפלאשבק המפחיד אל תוך מהפכה בנגב. צפו

בשיתוף רשות הטבע והגנים

13.2.2020 / 15:21

במקביל למהפכת האינטרנט, התחוללה לה בנגב מהפכה שקטה ומשמחת. צפו בפרק השלישי של סדרת הרשת "רבע לטבע" של רשות הטבע והגנים, שבה יפתח חוצב ועידן ברקאי מצטרפים לפעילויות המרתקות של שמירת הטבע והמורשת

הפקה: "פיץ' תוכן שאוהבים"

היום כבר קשה לדמיין את העולם בלי האינטרנט, אבל פעם מזמן מזמן, בימים הרחוקים ההם של שנות ה...2000 בערך, האינטרנט היה בחיתוליו וכך גם המידע העדכני לגבי מסלולי הטיול בנגב. כשמטיילים יצאו לטיול היה עליהם לקחת חצי בית איתם וכמובן מים, הרבה מים, כי האתרים הייחודים שהתברכנו בהם בארץ ישראלי, היו עדיין, איך לומר, בוסריים.

מאז קרו שתי מהפכות. האחת, האינטרנט צמח ופרח והפך לחלק מאיתנו, דרך המחשב, הסמארטפון או הטאבלט. אנחנו מחוברים לעולם בכל זמן וכמעט בכל מקום. השנייה, מהפכת אתרי הטיולים והטבע שחוללה רשות הטבע והגנים. בשנים האחרונות רשות הטבע והגנים יחד עם משרד התיירות בנו רצף חניונים, שמהווים תשתית נגישה למטיילים. כיום בכל הנגב ישנם סימוני שבילים, באתרים יש שירותים ואזורי מנוחה לשהות נעימה. פעם היה קשה לטייל בנגב וכיום בזכות חניוני הלילה והמים הזורמים בהם מאפשרים לינה בטוחה ונוחה יותר.

ועדיין, חשוב לזכור ולטייל במדבר תוך שמירה על כמה כללי בטיחות בסיסיים: ללכת בשבילים מסומנים, לקחת תרמיל על הגב ומספיק מים ליום ההליכה, להצטייד בכובע ובקרם הגנה וכמובן לדעת היכן מתחילים והיכן מסיימים.

צפו בפרק השלישי של סדרת הרשת החדשה והמקורית "רבע לטבע" של רשות הטבע והגנים, שבה צמד היוצרים והשחקנים יפתח חוצב ועידן ברקאי, באמצעות חברת התוכן "Peach", מצטרפים למגוון הפעילויות המרתקות של שמירת הטבע והמורשת שהרשות מובילה. בפרק יפתח ועידן מקבלים פלאשבק לא נעים בכלל לטיול בנגב ב-2004. כשהם מתעוררים למציאות ב-2020 הם מבינים כמה מזל היה להם אז וכמה מזל יש להם כיום.

רוצים ללמוד עוד על רשות הטבע והגנים? הקליקו כאן

בשיתוף רשות הטבע והגנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully