וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשפת: זו כנראה המדינה האירופאית האחרונה שהישראלים מגלים

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

22.1.2020 / 7:13

במשך שנים רבות אלבניה הייתה סגורה ומסוגרת, אבל בשנים האחרונות היא נפתחת לעולם והעולם מגלה ארץ יפהפייה, מלאה אגמים, נהרות, טירות, מנזרים וערים ציוריות. לישראלים שחזרו משם יש מה לספר לכם

עריכה: דפי מקל

אלבניה, "ארץ הנשרים" הוא שמה, היא המדינה האחרונה באירופה אשר נפתחה לעולם המערבי, אחרי כמה עשרות שנים של בידוד מוחלט. המדינה שבבלקן היא בעלת רוב מוסלמי, נופים מרהיבים, היסטוריה ארוכה וטיול מאורגן בה ובמקדוניה השכנה מספק חוויות ומראות בלתי נשכחים.

"אלבניה היא מדינה מרתקת מבחינת הסיפור ההיסטורי שלה הרבה מאוד כובשים כבשו אותה. מדינה שהייתה סגורה לעולם ולטייל שם זה כמו חוויית בראשית", אומר אילן טלמון, מדריך בחברת "פגסוס - טיולים מאורגנים".

באלבניה יש שילוב של נופים הרריים, חופי ים, אגמים וכן אתרים היסטוריים וארכיטקטוניים שהם תוצאה של מיזוג בין תרבות. היא זולה, קרובה ויפה, ולא צריך יותר מזה כדי ליהנות. "טבע, מים, יערות", אומר עמי ליכטנברג, משתתף בטיול מאורגן. "עלינו על מצודה בשם לורפי, שהנוף ממנה נהדר", מוסיף המטייל גדי פן, "עלינו ברכבל להר שנקרא דג'טי, הנופים יפים, יש שם אגמים ונהרות".

אלבניה מתהדרת בלא מעט עיירות ציוריות, יש סביב אגם אורכיד היפהפה 365 מנזרים שונים, העיר ההיסטורית בראט, המכונה "עיר אלף החלונות" שובה את העין והבירה טיראנה תוססת וצבעונית. "הנופים נפלאים, פשוט קסומים", אומרת ציפי גרינוט, משתתפת בטיול, "אלה נסיעות ארוכות, למרחקים, ממש עדיף בטיול מאורגן. המדריך היה נפלא. נהניתי מכל רגע, גם מהקבוצה וגם מהמדריך. חוויה נפלאה, קסומה, אין מילים".

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully