וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רבע לטבע": סדרת הרשת ההומוריסטית שתיתן לכם מבט אחר על הטבע בישראל

בשיתוף רשות הטבע והגנים

22.1.2020 / 7:12

צמד היוצרים והשחקנים יפתח חוצב ועידן ברקאי יצרו 15 פרקים קצרים ומשעשעים עבור רשות הטבע והגנים, שבהם השניים יצטרפו למגוון הפעילויות המרתקות הקשורות לשמירת הטבע והמורשת. איפה תצפו בה? ביוטיוב ובדיגיטל כמובן

הפקה: Peach

רשות הטבע והגנים, הגוף הממלכתי בישראל האמון על שמירת הטבע והמורשת, משיקה סדרת רשת חדשה ומקורית בשם "רבע לטבע", שחושפת באופן קליל והומוריסטי את מגוון הפעילויות שהרשות עושה למען שמירה על הטבע והמורשת בישראל. הסדרה כוללת כ-15 פרקים כל אחד במשך כ-4 דקות, שצולמו בחודשים האחרונים ברחבי הארץ, והיא תשודר בערוץ היוטיוב של רשות הטבע והגנים וערוצי דיגיטל נוספים.

את הסדרה עבור רשות הטבע והגנים יצרו צמד היוצרים והשחקנים יפתח חוצב ועידן ברקאי באמצעות חברת התוכן "Peach" ובמרכזה הם מגלמים עובדים ב"צוות התוכן" של הרשות, שמצטרפים למגוון הפעילויות המרתקות של שמירת הטבע והמורשת שהרשות מובילה. כל פרק בסדרה מקבל תפניות משעשעות כאשר עם כל הרצון הטוב שלהם לסייע ולעזור משהו תמיד משתבש להם בדרך...

הפרק הראשון בסדרה - "ליעל באהבה", מביא את סיפור שיקומה יוצא הדופן של אוכלוסיית היעלים בישראל, שבעבר כמעט ונכחדה לחלוטין. יפתח ועידן מוזמנים לספירת יעלים מיוחדת ואותנטית שהרשות מבצעת בשדה בוקר, אך עידן מתקשה לבצע את המשימה מאחר והוא מוצף בזיכרונות מהאקסית המיתולוגית שלו ששמה יעל.

פרקים נוספים בסדרה יספרו על התמודדות עם מיני צומח וחי "פולשים", שיקום בתי-הגידול המימיים, אסון דליפת הנפט בעברונה, היחידה הימית של רשות הטבע והגנים, תשתית הטיילות החדשה באילת, שימור אתרי המורשת, רשת חניוני הלילה, פעילות המתנדבים של הרשות ועוד.

יעלים טיילת כץ מצפה רמון. אריאלה אפללו, ספק 500
הפרק הראשון מספר על שיקומה של אוכלוסיית היעלים בישראל/ספק 500, אריאלה אפללו

להתחבר לטבע דרך הרשת

"'רבע לטבע' מנגישה את הטבע והמורשת המיוחדים של ישראל למגוון רחב של קהלים בשפה קלילה והומוריסטית", אומרת שלומית שביט, דוברת רשות הטבע והגנים", הסדרה המשעשעת והמיוחדת הזאת היא תוצר של 'פרויקט חלומות', שיזם מנכ"ל רשות הטבע והגנים, שאול גולדשטיין מול עובדי הרשות לקידום חדשנות ויצירתיות בארגון למען מאמצי שמירת הטבע והמורשת בישראל. כשהקמנו את אגף הדיגיטל ברשות המטרה הייתה לחשוף את המאמצים והפעולות של הרשות לשמירה על הטבע לקהלים נוספים בצורה קלילה ומותאמת לעידן הדיגיטלי החדש ובכך לרתום את הציבור להיות שותף במאמץ לשמור על הטבע".

לדברי אורן גביש, מנהל אגף הדיגיטל ברשות הטבע והגנים: "ערוצי הדיגיטל הפכו עם השנים לערוצים מרכזיים בתקשורת 24/7 עם מגוון קהלים בכל הגילאים ובהתאם גם מתרחבת הנוכחות של הרשות במגוון הערוצים ביניהם: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וערוצי תוכן נוספים. סדרת הרשת החדשה נועדה לייצר תוכן מקורי שמוגש בערוצים אלו בצורה מעניינת ומשעשעת כדי לתמוך בהעברת המסרים סביב המאמצים והחשיבות בשמירה על הטבע והמורשת בישראל ,שלמעשה כל הציבור צריך להיות מודע ואף שותף להם".

בשיתוף רשות הטבע והגנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully