וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטיילים הישראלים שהודו עשתה להם יותר מדי טוב

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

14.1.2020 / 9:12

"ההימלאיה, האוויר, השלגים. עוד נופים ועוד תרבות". תפסנו בנתב"ג את המטיילים הישראלים שחזרו ממסע הקסם המסתורי ושמענו מהם למה כדאי לעזוב הכול ולטוס עכשיו להודו

עריכה דפי מקל צילום עידו שחם

תת היבשת ההודית היא כמו פלנטה בפני עצמה. עולם אחר. הקצב, ההיסטוריה הארוכה ואגדות עם שונות הופכים כל מקום ואתר במדינת הענק הזו למיוחד. הודו היא ארץ של ניגודים חריפים, ולא רק כשמדובר במטבח העשיר שלה. יש בה ערבוביה קסומה של צבעים, ריחות, טעמים, אנשים ונופים ויחד כל זה הופך לטיול שכולו הרפתקה.

"האנשים של הודו, השווקים של הודו, טקסי הדת של הודו, לקום בבוקר במלון במנאלי ולראות סביבך את הרי ההימלאיה המושלגים... אני הייתי בהודו למעלה מ-120 פעם ואני בכל פעם מתרגש מחדש", אומר מוטי סטרול, מדריך בחברת "טיולים מאורגנים - פגסוס".

פגשנו בנתב"ג כמה מטיילים בטיול מאורגן של פגסוס, אשר חזרו מהרפתקה שכזו. הם טיילו בגנים התלויים של מומבאיי, הצטלמו במבצר מהרג'ה בג'ודפור, טיילו בארמון המהרג'ה ורכבו על פילים בג'איפור, שטו על הגנגס וסיירו בשווקי ורנאסי וכמובן חשו מקרוב את עוצמתו של טאג' מהאל המפורסם.

אילו אטרקציות אסור לפספס?

"אתה חייב לראות את גן הפסלים בצ'אנדיגאר", אומר בני דנציגר, משתתף בטיול מאורגן. "קסמו לי דווקא הטרקים הקטנים שעשינו בין הכפרים הצבעוניים עם האנשים העובדים", אומרת מיכאלה אלטמן, משתתפת בטיול מאורגן. "ההימלאיה, האוויר, השלגים", מוסיפה שרית זוהר. את אשר נתיב הרשים מקדש הזהב באמריצר. "לא יכולנו שלא להרגיש התרוממות רוח דתית, גם אם אתה אדם חילוני לחלוטין", הוא אומר.

"אגרה, הטאג' מהאל ואם זה בדלהי, בכל הכאוס והבלגן - לא להפסיד שום דבר", אומרת נגה רפאלי, משתתפת בטיול המאורגן, "המסלול עצמו של פגסוס נתן לנו את האפשרות לטעום כל פעם קצת מעוד הודו, מעוד נופים ומעוד תרבות".

טיול בהודו יכול להישמע מסובך. איך יודעים לאן כדאי ללכת, מה כדאי לראות ועל אילו אטרקציות אסור לוותר? אז עכשיו תחשבו על הודו אבל בטיול שנותן לכם ראש שקט, טיול מאורגן. "מהבוקר עד הלילה לא עצרנו לדקה וחייכנו חיוך מאוזן לאוזן", אומרת שרית זוהר וחברה לטיול בני דנציגר אומר כי "הארגון הוא מדהים, המסלול הוא מדהים".

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully