וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרינק שמימי: הברים הכי מדליקים במטוסי נוסעים

כוסית וויסקי על ספה מפנקת בגובה של 12,000 מטרים? תשכחו מעגלת המשקאות, והכירו את הברים המעופפים הכי מיוחדים בעולם

הבר במטוס של אמירטס/אתר רשמי, יוטיוב

תשכחו מעגלת המשקאות שנעה באיטיות ברחבי המטוס, כי הדרינק האולטימטיבי ממתין לכם בקדמת המטוס, ממש על הבר. שם, הנוסעים בני המזל יכולים לזנוח את המעברים הצרים, לשתות משקה משובח וגם להתמנגל עם נוסעים אחרים.

החיסרון היחיד הוא כמובן העובדה שברים אלו נגישים רק לנוסעי מחלקה ראשונה ומחלקת העסקים, והם מוצעים רק בחלק מחברות התעופה.

אבל אם אתם כבר על הבר, תשמחו לגלות מבחר מרשים של מותגים, כולל מגוון קוקטיילים וכן משקאות מסוגים רבים - ממרטיני ועד שמפניה. רוב הברים הללו פועלים במטוסי איירבוס A380, אם כי בשתיים מחברות התעופה, ניתן למצוא בר קטן גם במטוסי בואינג 777.

חברת וירג'ין אטלנטיק (Virgin Atlantic)

במטוס בואינג 777 של וירג'ין אטלנטיק פועל בר המיועד למחלקות הגבוהות. הוא מואר בתאורת אולטרה-סגול עתידנית, ותפריטי הקוקטיילים כאן משתנים מדי עונה.

אזור הישיבה פחות מרווח יחסית לברים בחברות אחרות, ויש בו כיסאות בר בודדים בלבד, לצד מקומות עמידה. ה-SUN מדווח כי במהלך השנה שחלפה, נוסף למטוס האיירבוס A350 של החברה בר העונה לכינוי "הלופט" (The Loft), עם מקומות ישיבה ואפילו הגשת תה בשעות אחר הצהריים.

בר במטוס של חברת וירג'ין אטלנטיק. Shutterstock, ShutterStock
הבר במטוס איירבאס 350 של Virgin Atlantic זכה לכינוי "הלופט"/ShutterStock, Shutterstock

חברת וירג'ין אוסטרליה (Virgin Australia)

וירג'ין אוסטרליה שילבה בר במטוסי הבואינג 777 שלה בשנת 2016, עם מבחר העולה על זה שמציעות חברות מתחרות, וכולל בין השאר מספר מותגי וויסקי.

כאן, לצד כיסאות הבר הרגילים, תמצאו גם מושבים מפנקים בחלל המרווח, שבהם ניתן להירגע. לצד חטיפים, ניתן להזמין בבר זה גם ארוחות בוקר.

בר במטוס של חברת צילום מסך. צילום מסך, צילום מסך
מגיש מספר מותגי וויסקי. הבר במטוס בואינג 777 של Virgin Australia/צילום מסך, צילום מסך

חברת אמירטס (Emirates)

אמירטס, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות, הציגה את הבר המעופף הראשון שלה בשנת 2017, והוא משודך למטוס איירבוס A380.

הלאונג' הגדול יכול לאכלס 26 נוסעים בכל רגע נתון. הם יכולים לצפות במסך טלוויזיה של 55 אינטש, וליהנות ממטעמים ומקוקטיילים בהתאמה אישית. נוסעי המחלקה הראשונה מוזמנים להתענג גם על בקבוק שמפניה אישי.

בר במטוס של חברת אמירטס. Shutterstock, ShutterStock
יכול לאכלס 26 נוסעים בכל רגע נתון. הלאונג' של אמירטס/ShutterStock, Shutterstock

חברת איתיחאד איירווייס (Etihad Airways)

איתיחאד איירווייס, חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, מציעה לאונג' מפנק במיוחד הקרוי "הלובי" (The Lobby), המיועד לנוסעי מחלקת העסקים והמחלקה הראשונה. מרחב זה כולל מושבים המעוצבים כעיגולים, ובהם ניתן להושיב עד שישה נוסעים, שמולם מסך טלוויזיה גדול.

המשקאות מגיעים אל הנוסעים באמצעות עגלות טרולי, שבהן מבחר משקאות, כולל שמפניה. כמו כן, מוצעים חטיפים שונים.

בר במטוס של חברת איתיחאד איירווייס. Shutterstock, ShutterStock
ב"לובי" המפנק כבר הייתם? הבר של איתיחאד איירווייס/ShutterStock, Shutterstock

חברת קוריאן אייר (Korean Air)

מטוסי האיירבוס A380 של קוריאן אייר כוללים ברים המכונים "בר שמיימי" (Celestial Bar). יש בו מספר גדול יחסית של מקומות ישיבה בעבור נוסעים מחלקה ראשונה ומחלקת עסקים, וניתן להזמין בו קוקטיילים ש"נתפרו" במיוחד למותג, בחסות חברת אבסולוט וודקה.

כמובן, ניתן להזמין גם משקאות מסוגים אחרים, תוך כדי עלעול במגזינים, נשנוש חטיפים וצפייה בטלוויזיה. זהו גם מקום מצוין להתמנגל עם נוסעים אחרים, בזכות תצורת המושבים המיוחדת.

בר במטוס של חברת קוריאן אייר. אתר רשמי, אתר רשמי
רוצים דרינק כמו בגן עדן? ה"בר שמיימי" של קוריאן אייר/אתר רשמי, אתר רשמי

חברת קוואנטס (Qantas)

הבר באחד ממטוסי האיירבוס A380 של החברה האוסטרלית קוואנטס, שימש בעבר כמתחם הפרטי של אנשי צוות האוויר. הוא ממוקם במפלס העליון, מאחורי הקוקפיט.

נוסעי מחלקה ראשונה ומחלקת העסקים מזומנים להתענג על המתחם שחודש, ועוצב בסגנון בר ניו יורקי טיפוסי. הבר האפלולי והגדוש באווירה מציע ישיבה משותפת בתאים המיועדים לעשרה נוסעים. במרחב זה יש גם טלוויזיה שוטחה גדולה וגם מיני בר בשירות עצמי.

בר במטוס של חברת קוואנטס. אתר רשמי, אתר רשמי
עוצב בסגנון בר ניו יורקי טיפוסי. הבר במטוס של חברת קוואנטס/אתר רשמי, אתר רשמי

חברת קטאר איירווייס (Qatar Airways)

קטאר היא כיודע מדינה מוסלמית, שבה חוקים נוקשים האוסרים שימוש באלכוהול. עם זאת, חברת התעופה של המדינה, קטאר איירווייס, מציעה את אחד מהברים המעופפים הטובים בעולם. הוא מיועד לנוסעי מחלקה ראשונה ומחלקת העסקים, ומקיפות אותו ספות ארוכות.

הנוסעים יכולים להזמין מבחר משקאות מהמובחרים ביותר, כולל שמפניית קרוג. כמו כן, ניתן לנשנש חטיפים ולהזמין ארוחות מלאות מתפריט המחלקה הראשונה.

בר במטוס של חברת קטאר איירווייס. Shutterstock, ShutterStock
אחד מהברים המעופפים הטובים בעולם. הבר של קטאר איירווייס/ShutterStock, Shutterstock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully