וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברים ושבים בלונדון נדהמים: למה אנשים ברחוב מלקקים איגלו?

איגלו שהונח לאחרונה באמצע לונדון, מעורר תגובות בקרב העוברים והשבים שרואים אנשים מלקקים אותו. מדובר ב-"Ale B&B" - כמו Airbnb רק שעשוי כולו מאלף ליטרים של בירה קפואה, והציבור מוזמן ל"חוויה משכרת"

מערכת וואלה! News

אם אתם שוהים עכשיו בלונדון ורואים אנשים מלקקים איגלו מקרח - אל תחשבו שהם כל כך מוזרים, כי הם בעצם שותים בירה. כן, מוזר ככל שזה יישמע, מדובר דווקא באיגלו המכונה "Ale B&B" (שילוב של Airbnb ו"אייל" - בירה) שנוצר מיותר מאלף ליטרים של בירה.

העוברים והשבים יכולים להיכנס לאיגלו שנמצא ברובע בנקסייד (Bankside), ולקבל שקי שינה וליהנות מבירה חופשית כל זמן שהם בפנים וכמובן ללקק את קירות האיגלו שעשויים מבירה קפואה.

האיגלו שגובהו כמטר וחצי, נוצר על ידי מבשלת הבירה "גרין קינג" (Greene King) כדי לחגוג את השקת הבירה החדשה שלה - "אייס ברייקר" (שובר קרח). מאט סטארבק, מנהל בכיר במבשלה, אמר: "יש המון אפשרויות לינה מיוחדות בבריטניה, אבל מעולם לא היה פה איגלו אמיתי שקפוא, המיוחד לא מבירה. ה-Ale B&B שלנו הוא מקום מושלם להתחמם בו עם חבר או בן/בת זוג אהובים וליהנות מחוויה של טעימת בירה מקורית במיוחד, ואנחנו בהחלט יכולים להתחייב שתמצאו כאן את הבירה הכי קרה בלונדון".

איגלו מבירה בלונדון. SWNS, צילום מסך
צ'ירס! איגלו הבירה שמספק שהייה חמימה ומשכרת חושים/צילום מסך, SWNS
איגלו מבירה בלונדון. SWNS, צילום מסך
ה"אורחים" מקבלים בירה גם בתוך האיגלו/צילום מסך, SWNS

"מקום האידיאלי לשהיית לילה"

לדבריו, זהו האיגלו-בירה הראשון שהם יצרו עד היום, וייתכן שהם יעבירו אותו גם לברים שלהם בכל רחבי המדינה. "זה יכול להיות המקום האידיאלי לשהיית לילה עבור אנשים שלא מעוניינים לקחת מונית הביתה בזמן שסוגרים את הבר", הוסיף.

כחלק מחוויית הביקור המיוחדת באיגלו, קיבלו המבקרים מעבר לשקי השינה, גם כפפות וצעיפים כדי שיהיה להם נעים ונוח ליהנות מהמשקה הקר.

איגלו מבירה בלונדון. SWNS, צילום מסך
יותר מאלף ליטרים של בירה יצרו איגלו שניתן ללקק אותו/צילום מסך, SWNS
איגלו מבירה בלונדון. SWNS, צילום מסך
המבקרים מקבלים עזרי חימום לשהייה באיגלו-בירה/צילום מסך, SWNS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully