וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לחו"ל? הסוד שחברות הסלולר לא רוצות שתגלו

בשיתוף WORLD8 גלובל רומינג

29.12.2019 / 8:24

רפורמת השמיים הפתוחים והירידה החדה במחירי הטיסות הביאו לכך שרבים מאיתנו טסים מספר פעמים בשנה לחו"ל, אך מדוע אנו עדיין נאלצים לשלם כל כך הרבה כסף על הסלולרי בחו"ל? קיים פתרון חכם שהולך לשנות זאת עבור ישראלים רבים

בחורה מסמסת בסמארטפון על גשר ברוקלין. ShutterStock
הסים הבינלאומי מאפשר שימוש רב-פעמי בכל העולם ושליטה מלאה בהוצאות/ShutterStock

חברות הסלולר מציעות לנו חבילות לחו"ל בעלות של מאות שקלים לנסיעה, כך שאם ניסע עם בן הזוג נשלם כפול ואם ניקח את הילדים נשלם הרבה יותר, זאת לפני שלקחנו בחשבון את החיובים הנוספים של שיחות מקומיות בחו"ל, שבדרך כלל אינן כלולות בחבילה.

אז מה עושים?

קיים פתרון חכם שחברות הסלולר לא רוצות שתגלו - שימוש בסים בינלאומי בכל נסיעותינו לחו"ל, שהיתרה בו נשמרת למספר שנים. כך, במקום שנשלם מאות שקלים לכל נוסע בכל נסיעה, נשלם עשרות שקלים בודדים, כל זאת עבור שימוש רגיל של גלישה, שיחות וסמס עם הסלולרי שלנו בחו"ל.

זוג מנווט בחו"ל באמצעות סמארטפון. ShutterStock
הסים הבינלאומי מציע פתרון נוח וזול שפועל מיד כשנוחתים בחו"ל ומספק טעינות שתקפות למספר שנים/ShutterStock

הסים הבינלאומי מאפשר שימוש רב-פעמי ברב העולם ושליטה מלאה בהוצאות ללא אפשרות לחריגה, ובניגוד לחבילות חו"ל, שתקפות לעד 30 יום בלבד, או בניגוד לסים מקומי שמספק פתרון חלקי וגוזל זמן יקר למצוא אותו, הסים הבינלאומי מציע פתרון פשוט וזול שפועל מיד עם הנחיתה בחו"ל והטעינות בו תקפות למספר שנים! כך שהיתרה שלא נוצלה תשמש אותנו גם לנסיעות הבאות לחו"ל.

קיימות מספר חברות שמציעות סים בינלאומי, ניקח לדוגמא את הפתרון של החברה המובילה בתחום בישראל WORLD8, המציעה סים בינלאומי ב-550 סניפי דואר ישראל הכולל טעינות כגון: 5GB תוספת גלישה באירופה ב-50 ש"ח בלבד, מספר ישראלי ואפשרות לשמור על המספר הנייד הקבוע, חיוג ישירות מאנשי הקשר ושימוש בוואטסאפ הקבוע גם בחו"ל, סיכה להחלפה פשוטה של הסים, מתאים ללקוחות כל החברות ולכל סוגי הטלפונים, ביצוע טעינות נוספות בשיחת חינם מחו"ל 24/7, טעינות שהן היחידות בישראל שנשמרות ל-4 שנים! כל מה שצריך לעשות זה לגשת לאחד מסניפי הדואר ולרכוש סים בינלאומי שישמש אותנו בכל נסיעותינו לחו"ל ולמנוע את העלויות הגבוהות אותם אנו נאלצים לשלם בכל נסיעה לחו"ל.

למידע נוסף על חבילות גלישה בחו"ל

מערכת וואלה תיירות, בשיתוף WORLD8 גלובל רומינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully