וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו יותר Space: אזור הושבה חדש במחלקות התיירים של אל על

חברת התעופה תחל להציע מחודש מרץ הקרוב מושבים עם יותר מקום במחלקת התיירים בכל טיסותיה, באזור ייעודי שייקרא "El Al Space" בקדמת המטוס וביציאות החירום. המחיר לכיוון: 99 דולרים לכיוון לטיסות ארוכות, 59-39 דולרים לכיוון לטיסות לאירופה

אילוסטרציה מטוסי ה-737-900 של חברת אל על. יח"צ,
האזור ההושבה החדש Space יהיה בכל מטוסי החברה. אל על/יח"צ

אל על הודיעה היום (ג') על אזור הושבה מרווח יותר במחלקת התיירים בכל מטוסיה, העונה לשם "ספייס" (Space - מרווח), ובו מושבים בקדמת המחלקה וביציאות החירום החל מ-29 במרץ 2020.

לאחר שינוי תצורה יפעלו 16 מטוסי ה-787 של אל על עם למעלה מ-70 מושבי EL AL SPACE במחלקת התיירים ויאפשרו שדרוג חוויית הטיסה גם ליעדים רחוקים כגון ניו יורק ב-99 דולרים לכיוון.

הושבה במושבים אלו תינתן ללא תשלום לזכאים בקרב לקוחות היוקרה של מועדון הנוסע המתמיד, ולנוסעים שרכשו כרטיסי טיסה מסוג FLEX לפי זמינות בעת ביצוע ההזמנה. כמו כן, הושבה ללא תשלום תינתן למחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD PREMIUM במעמד סגירת הטיסה בנמל התעופה בכפוף לזמינות.

מטוס אל על מחלקת תיירים פלוס. סיון פרג',
רוצים לשבת ביציאת חירום? יש לזה מחיר. מושב במחלקת תיירים במטוס אל על/סיון פרג'

הושבה במושבי Space תוצע לשאר לקוחות החברה במחלקת התיירים בתוספת תשלום, החל ממועד ביצוע ההזמנה, ולנוסעים שירכשו כרטיס מסוג CLASSIC תוצע האפשרות לרכוש ההושבה בתוספת תשלום מופחתת, ברכישה מראש.

פרט ללקוחות זכאים, עלות ההושבה לכיוון במושבי Space תהיה 39 דולרים לבוקרשט, סופיה, לרנקה ואתונה, 59 דולרים לשאר יעדי אירופה ו-99 דולרים ליעדים ארוכי טווח, לרבות ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקגו, מיאמי וטוקיו.

ניתן יהיה לבצע את התשלום גם באמצעות נקודות מועדון הנוסע המתמיד. המחירים בתוקף לרכישות עד 30.6.20 עבור טיסות הממריאות החל מ-29.3.20

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "למדנו על הצורך בהרחבת היצע המושבים המרווחים במחלקת התיירים משיחות ומפגשים עם לקוחותינו המתמידים ואנו נערכים להשלמת מהלך כולל בכל צי המטוסים של החברה ולהשיק את אל על Space".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully