וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה פריפריאלית: אל על תקרא למטוסיה לפי יישובי הקריות

16.12.2019 / 15:25

חברת התעופה שקוראת לכל מטוסיה בשמות של ערים וישובים בארץ, החליטה לקרוא למטוסיה בצי בואינג 737-900 בשמותיהן של שמונה הקריות בישראל, מצפון לדרום

אילוסטרציה מטוסי ה-737-900 של חברת אל על. יח"צ,
כל אחד ייקרא על-שם קרייה אחרת בארץ. מטוסי ה-737-900 של אל על/יח"צ

זה כבר מספר שנים שמטוסיה של חברת אל על זוכים, כל אחד מהם, להיקרא בשם של ערים וישובים בישראל. עד כה נקראו עשרות מטוסי החברה בשמות של ערים, כמו תל אביב-יפו, חיפה, באר שבע, ירושלים, אילת, קיסריה ועוד, וגם בשמות של ישובים כמו נהלל, משמר העמק, דלית אל כרמל, דגניה ועוד.

עתה החליטה חברת התעופה כי מטוסיה מצי 737-900, הכולל כ-8 מטוסים המשמשים את לקוחות החברה לטיסות ליעדי אירופה, יקראו על שם ישובי הקריות: קריית אונו (EHA), קריית ביאליק (EHB), קריית אתא (EHC), קריית גת (EHD), קריית טבעון (EHE), קריית ים (EHF), קריית מוצקין (EHH) וקריית מלאכי (EHI).

במסגרת אירוע חגיגי שהתקיים במשרדי אל על, אירח מנכ"ל החברה גונן אוסישקין, את ראשי הערים בקריות ונציגיהם והודיע להם על החלטתו לקרוא למטוסי החברה בצי 737-900, בשמותיהן של שמונה הקריות בישראל, מצפון לדרום.

מטוסי אל על יקראו ע"ש ישובי הקריות. סיון פרג',
מנכ"ל אל על וראשי עיריות הקריות עם המטוס שהעניק להם, היום/סיון פרג'

ראשי הערים זכו לסיור בקמפוס החברה ואף התרשמו מדגם מטוס הבואינג 737-900 של אל על, מתוך 8 מטוסים עליהם יופיעו בהמשך שמות הקריות. באירוע השתתפו אליהו זוהר, ראש עיריית קריית מלאכי; אלי דוקורסקי, ראש עיריית קריית ביאליק; חיים צורי, ראש עיריית קריית מוצקין; דוד אבן צור, ראש עיריית קריית ים; ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו ואבירם דהרי, ראש עיריית קריית גת.

מדובר בחלק מפרויקט ייחודי של חברת אל על לקרוא למטוסיה על שמות ערים ברחבי הארץ. שם העיר נכתב באופן בולט על גוף המטוס כך שכל מי שעולה למטוס יכול לראות זאת.

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, אמר: "אנו שמחים לקרוא לצי מטוסי הבואינג 737-900 על שמות יישובי הקריות בישראל, וגאים להמשיך את המסורת לקרוא למטוסי החברה על שמות ערים בישראל. אני רוצה להודות לראשי הערים שהגיעו לכבד אותנו בנוכחותם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מטוסי אל על יקראו ע"ש ישובי הקריות. סיון פרג',
ראשי הערים ומאחוריהם מטוס בואינג 737-900/סיון פרג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully