וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאז שהם חזרו מדרום אמריקה הם מדברים רק על דבר אחד

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

3.12.2019 / 12:07

מפלים שוצפים, ג'ונגלים אינסופיים וערים מרגשות: דרום אמריקה היא חתיכת הרפתקה שאתם תשמחו לחוות. פגשנו בנתב"ג את הישראלים שרק חזרו ועשו לנו חשק לתפוס מטוס

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

היא כבר מזמן לא יעד לתרמילאים אחרי צבא ועבור ישראלים רבים הטיול בה הוא חוויה מדהימה שמשאירה חשק לעוד: דרום אמריקה היא הרפתקה שלוקחת אתכם בין נופים עוצרי נשימה, תרבויות מרתקות ואטרקציות מיוחדות.

גם המטיילים המנוסים ביותר, שראו דבר או שניים בחייהם, מוצאים את עצמם משתאים לנוכח המפגש העוצמתי עם דרום אמריקה, היבשת שעדיין יודעת לספק מנה גדושה של מסתורין והרפתקאות. בין אם אתם מטיילים בהרכב משפחתי, זוגי או לגמרי לבד - היבשת הזאת תתאים לכם כמו כפפה ליד. תפסנו בנתב"ג את הישראלים שרק חזרו משם וטעמו את טעמה.

"הנופים שאתה רואה בדרום אמריקה לא דומים לשום מקום אחר בעולם", מספר איציק ידגר, מדריך בחברת "פגסוס - טיולים מאורגנים", פארק קפיינה בצ'ילה, אזור הקרחונים בקלאפטה ומפלי האיגוואסו על גבול ארגנטינה וברזיל - בשום טיול אחר בעולם אין וואו כזה כל יומיים-שלושה".

"היופי במפגש עם הפינגווינים בצ'ילה, שמסתובבים חופשיים ואפשר לטייל ביניהם, זו חוויה שחוויתי פעם ראשונה בחיים, מדהים", אומר אלי מושנוב, משתתף בטיול מאורגן, "בטיול מאורגן מצליחים לדחוס לך בזמן קצר".

"אנחנו לא עשינו טיול אחרי צבא בזמנו, אז החלטנו שהגיע הזמן" מוסיפה ברכה מושנוב, "טוב להיחשף לתרבויות זרות. נהנינו בגדול. היעד הזה הוא יעד שחלמנו עליו הרבה זמן".

"אני חושבת שיש יתרונות מאוד מאוד גדולים בטיול מאורגן", אומרת מוניקה ידלין, משתתפת בטיול מאורגן, "הראש היה שקט".

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully