וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשימה שכוכבות המירוץ למיליון לא ציפו לה

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

24.11.2019 / 9:10

מה שהכי יפה לפני שטסים לחו"ל הוא שאת חגיגת השופינג אפשר להתחיל כבר בארץ, לפני ההמראה. ירדן ויזל ואן זיוי, שתיים שרצו יחד ברחבי העולם לא מעט, נכנסו לחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון וחגגו עם המותגים העולמיים, ביניהם כמה חדשים שרק הגיעו לארץ. צפו

צילום: תומר מונטה, עריכת וידאו: דפי מקל

החורף מתקרב. איכשהו סדרת הטלוויזיה "משחקי הכס" הפכה את צמד המילים הזה לביטוי שמסמל סיבה לדאגה, אבל בעולם האמיתי, "החורף מתקרב" הוא סיבה גדולה לשמחה. נובמבר כבר מזמן ידוע כחודש הקניות וכמבוא לחורף שאוטוטו כאן, ואיתו המבצעים הגדולים, הסיילים הלוהטים והנחות הענק. מחגיגית הקניות "בלאק פריידיי" ועד לשווקי חג המולד באירופה ובארה"ב, החורף הוא סיבה למסיבת קניות.

אבל מה שהכי יפה לפני שטסים לחו"ל הוא שאת חגיגת השופינג אפשר להתחיל כבר בארץ, לפני ההמראה. ירדן ויזל ואן זיוי, שתיים שרצו יחד ברחבי העולם לא מעט, נכנסו לחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון לפני ההמראה לווינה וחגגו עם המותגים העולמיים, ביניהם כמה חדשים שרק הגיעו לארץ. מ-POLA, שירדן הגדירה כ"כוהנת הקוסמטיקה הטבעית", דרך Benefit שהגיעו לאחרונה לארץ ו- KERASTASE שבעזרתה אן סידרה לירדן תסרוקת מיוחדת לטיבה, ועד, כמובן, למותגי השוקולד המעולים דוגמת מילקה ולינדור. רגע לפני היציאה, הן עצרו לטאצ' אפ בעזרת מוצרי MAC ופתאום הייתה להם חוויה, הרבה לפני שהגיעו לבורדינג.

מערכת וואלה תיירות, בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully