וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק הייתה רק ההתחלה: טיול מעבר לכל דמיון בארה"ב

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

24.11.2019 / 17:06

"במפלי ניאגרה כל העוצמה הזאת הטבע עפה עלייך ובניו יורק הפנים של האנשים נדלקות", אומרת מדריכת הטיולים טל ברמן-טיבי. קפצנו לנתב"ג ופגשנו ישראלים שחוו את עוצמתה ויופייה של ארצות הברית ועכשיו יש להם חשק לסיבוב נוסף

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

טיול מחוף לחוף הוא משאת נפש של רבים מאיתנו, אבל הכיף הכי גדול כקורעים את אמריקה, הוא גם לעשות אותה במאונך - כלומר לטייל מזרח-מערב-צפון-דרום. טיול לארה"ב וקנדה הוא בדיוק מסע חווייתי בלתי נשכח שכזה. בטיול מאורגן לצפון אמריקה חווים בתוך 20 ימים את כל מה שיש לחלק הזה של היבשת האדירה להציע - טבע אינסופי ופראי, סוגים שונים של תרבויות ומסורות וערים מרתקות.

פגשנו בנתב"ג מטיילים שחזרו מטיול מאורגן של חברת "פגסוס - טיולים מאורגנים" בארצות הברית והם אף טעמו טעימה מקנדה. הם היו בניו יורק, התפעלו מההמונים והאורות בסטריפ המפורסם של לאס וגאס, ביקרו בפארקים לאומיים מרהיבים בגרנד קניון ונרטבו במפלי הניאגרה האדירים.
"במפלי ניאגרה כל העוצמה הזאת הטבע עפה עלייך", אומרת טל ברמן-טיבי, מדריכת טיולים בפגסוס, "זו חוויה מאוד מאוד חזקה. יחד עם זה כמובן שיש את החוויה העירונית - לאס ואגס זה חובה, לניו יורק אי אפשר להישאר אדישים לניו יורק ואני אוהבת כשאני מגיעה לשם לראות את הפנים של האנשים נדלקות".

"בכל יום נהנינו מאטרקציה חדשה", מספרת שולה ברשף, משתתפת בטיול מאורגן, אני הייתי בארצות הברית כמה פעמים ולא הייתי במקומות האלה. הדאגה היחידה זה לקום מוקדם בבוקר כדי להספיק כמה שיותר. הייתה לנו מדריכה מדהימה".

"המסלול מדהים וואו אחד גדול", מוסיף בנישו, משתתף בטיול מאורגן, "המדריכה היא עשתה את הטיול יותר טוב". חברו לטיול שאקר איוב הוסיף כי, "הגרנד קניון מדהים, כל השמורות שאנחנו ביקרנו היו מעל ומעבר. אני חושב שזה מהטיולים הטובים ביותר שיצאתי אליהם בצורה מאורגנת".

"לאס ואגס בלילה מלאה אטרקציות, תזמורות, הופעות - משהו לא רגיל", מסכמת רחל קפלן, משתתפת בטיול מאורגן. "טיול שכזה אפשר לחוות רק כטיול מאורגן".

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully