וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד מפלצתי: פארק ביפן יוקדש לגודזילה

היא "נולדה" באמצע המאה הקודמת, ועדיין מצליחה להסעיר את העולם. בקרוב יוקם ביפן פארק נושאי המוקדש לגודזילה, ובו לא מעט אתגרים מפחידים. לא למעריצים מושבעים בלבד

טוליפ מדיה

בסרטון: הטריילר לסרט " גודזילה 2: מלך המפלצות"

עבור המעטים שאולי לא מכירים: גודזילה היא מפלצת בדיונית ענקית, שכיכבה בסרטי אימה יפניים עוד בשנות ה-50 של המאה שעברה, וממשיכה גם היום להלהיב את דמיונם של צופים ומעריצים בעולם כולו.
ואם סרטי "גודזילה" לא מפחידים אתכם מספיק, כדאי לכם לתכנן טיול ליפן, מולדתה, שבה ייחנך בשנה הבאה פארק נושאי המוקדש למפלצת הפופולרית.

רשת CNN מדווחת כי בפארק הנושאי Nijigen no Mori, השוכן באי אוואג'י (Awaji) שבמחוז היוגו (Hyogo), הוחלט להקדיש למפלצת מתחם משלה. לטאת הענק שתוקם במקום תתנשא לגובה של 20 מטרים, רוחבה יהיה 25 מטרים ואורכה 55 מטרים. ואלו בדיוק מידותיה של גודזילה שהופיעה באחד מהסרטים שבהם כיכבה. כך, הפארק יהיה המקום הראשון בעולם שבו יוצב העתק קבוע של המפלצת, בקנה המידה המקורי שלה.

פארק גודזילה ביפן. צילום מסך
לטאת הענק שתוקם ביפן תתנשא לגובה של 20 מטרים ורוחבה יהיה 25 מטרים/צילום מסך

סרט הגודזילה הראשון הוקרן בארצות הברית בשנת 1954, ובעקבותיו נעשו במרוצת השנים גרסאות נוספות. כך למשל, צפוי לצאת לאקרנים בשנה הבאה סרט נוסף בסדרה: "גודזילה נגד קונג".

חובבים מושבעים של לטאת הענק שמבקרים ביפן מוזמנים להגיע גם אל רובע שינג'וקו (Shinjuku) שבטוקיו. כאן ממתין להם מלון Gracery's, ובו דגם מרשים של גודזילה, המתנשא לגובה של 12 מטרים. להשלמת החוויה, מפיה של המפלצת המפוסלת נשלחות להבות של אש לכיוון האורחים. ומי שילון בקומה השמינית של המלון, יוכל לקבל מבט מקרוב הישר אל ראשה המפחיד של גודזילה.

פארק גודזילה ביפן. צילום מסך
המקום הראשון בעולם שבו יוצב העתק קבוע של המפלצת. פארק גודזילה/צילום מסך

האומגה שתעיף אתכם לבטן המפלצת

הדגם העצום יטמון בחובו מספר פעילויות. כך למשל, מתקן אומגה שיגרום למשתמשים בו "להיבלע" אל תוך קרביה של גודזילה. פעילות נוספת כוללת אתגר ירי אל עבר דמותה ועוד. הפעילויות מכונות כאן "משימות", והמשתתפים יתבקשו ללכוד או להכניע את המפלצת בדרכים שונות. וכמובן, במקום גם תפעל חנות מזכרות.

"המפלצת מבוססת על דמות מיתולוגית, שהופיעה כאשר סופת טייפון פקדה בימי קדם את האי היפני אוואג'י", נכתב בבלוג של פארק השעשועים. "גודזילה, שהופיעה מבין גלי הענק, שוטטה ברחבי האי וזרעה בו הרס רב".

  • עוד באותו נושא:
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully