וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתסייע לכם להימנע מתשלום קנס על גודל המזוודה

אתר KAYAK מציע אפליקציה חינמית המשתמשת במצלמת הטלפון למדידת גודל המזוודה כדי להימנע מקנס על מזוודה גדולה. הטסים בקונקשן יכולים לוודא שהם עומדים גם בהגבלות של טיסת ההמשך

מזוודה מזוודות מסוע שדה תעופה נוסעים. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
הימנעו מהפתעות בשדה לגבי גודל התיק/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

אם לאחרונה נדמה לכם שחברות תעופה מקפידות יותר על הגבלת גודל מזוודת היד שעולה לתאי האחסון בסיפון הנוסעים, אתם לא טועים. התשלום על חריגה בגודל המזוודה הוא מקור הכנסה חלופי וחשוב לחברות, המנהלות קרב מחירים קשה סביב עלות כרטיס הטיסה שצנחו בשנים האחרונות. לכן החלו להקפיד יותר על גביית תשלום נוסף, למשל חברות תעופה אמריקאיות גרפו יחדיו הכנסות שנתיות מדמי כבודה המסתכמות ב-4.5 מיליארד דולר.

כדי להפוך את חוויית הנסיעה לחלקה יותר, אתר התיירות KAYAK מציע כלי למדידה מהירה של מימדי מזוודות העולות עם הנוסעים למטוס. באמצעות מצלמת הטלפון הנייד האפליקציה מפענחת את מידת המזוודות ומשווה אותן למגבלות המשתנות של חברות התעופה בנוגע לתיקי הנוסעים. כך אפשר להגיע בבטחה לצ'ק-אין ולהימנע מהפתעה בשדה שגודל התיק אינו תואם. במיוחד בטיסות המשך שמימדי המזוודה תואמים לטיסה הראשונה אך לא לטיסת ההמשך לאחר החלפת חברות תעופה.

ביצוע הבדיקה נמשך מספר שניות והכלי נגיש למשתמש ממסך הבית של האפליקציה. בשלב הראשון מבצעים סריקה מהירה של הרצפה כדי לכייל את האפליקציה, ובשלב השני מבצעים סיבוב קצר מסביב למזוודה. התוצאה המתקבלת היא גובה, אורך ורוחב המזוודה, מיד לאחר מכן מוצג חלון עם המגבלות של כל חברות התעופה במקום אחד.

לדברי איל סגל, מנהל KAYAK בישראל, בשנים האחרונות ככל שהתחרות בין חברות התעופה הביאה לצניחה במחירי הטיסות, הפכו המזוודות למקור הכנסה חלופי לחברות. הן במחיר הנדרש להטסתן והן בהקפדה יתרה לא רק על משקל אלא גם על גובה, רוחב ואורך המזוודה או הטרולי. כל חריגה מהכללים, ששונים בין חברה לחברה ומסתתרים לעתים בתוך עמודי התקנות, עלולה לגרור תשלומים נוספים. אנו מציעים למי שאינו בקיא בגודל המדויק של המזוודה שלו לעשות את הבדיקה כבר בשלב של החלטה על הטיסה, כדי להימנע מעלויות לא צפויות לאחר מכן. דמי מזוודות יכולים לייקר את עלות הטיסה ביותר מ-10%, מאחר וקיימים בשוק כרטיסים בסביבות ה-400 דולר של חברות הגובות כ-40 דולר על חריגה.

אפליקציית KAYAK מאפשרת עריכת השוואה בין מחירי טיסות, בתי מלון, השכרת רכב וקרוזים ולשתף בתוצאות החיפוש חברים ובני משפחה המתכננים לנסוע ביחד. כך לדוגמה בני זוג שנמצאים במקומות שונים יכולים לקבל החלטות יחד בנוגע לחופשה. לאחר השלמת ההזמנות היא משמשת גם ככלי יעיל לניהול הנסיעה במקום מרוכז, כשהנתונים זמינים גם במהלך החופשה במקומות ללא חיבור אינטרנט. אפשר באמצעותה לבדוק שינויים בסטטוס הטיסה, לקבל התראה כשהצ'ק אין נפתח ולהעביר את פרטי הנסיעה לאחרים.

האפליקציה זמינה להורדה ללא תשלום למכשירי אנדרואיד ואפל. הכלי למדידת מזוודות זמין רק למשתמשי אפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully