וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסתננת הסדרתית לטיסות נעצרה פעם נוספת

מרילין הרטמן, אמריקאית בת 67, הפרה את תקופת המבחן שלה כשניסתה להתגנב לטיסה בשיקגו ללא כרטיס או דרכון. ישבה בכלא ונשלחה להסתכלות פסיכיאטרית בעקבות אירועים קודמים

מרילין הרטמן המסתננת הסדרתית לטיסות. AP
מהתלת במאבטחים בזכות המראה הבלתי מזיק. מרילין הרטמן/AP

מרילין הרטמן, שכבר קיבלה את הכינוי "המסתננת הסדרתית" בעקבות ניסיונותיה החוזרים להתגנב לטיסות ללא דרכון או כרטיס טיסה וכבר ישבה בכלא על הסגת גבול ומרמה, נעצרה שוב בסוף השבוע האחרון. הרטמן בת ה-67, תושבת גריסלייק, אילינוי, נתפסה הפעם כאשר ניסתה לעבור בשדה התעופה הבינלאומי אוהייר בשיקגו, ללא כרטיס או תעודת זהות.

את הניסיון האחרון, אחד מתוך חמישה לפחות, ביצעה הרטמן כאשר היא עדיין על תנאי ותחת קצין מבחן מתקרית קודמת שלה, וכאשר יש לה צו הרחקה משדות התעופה בשיקגו. בשנה שעברה היא נעצרה לאחר שהצליחה להסתנן לטיסה משיקגו ללונדון, ולאחר מכן נשלחה להסתכלות פסיכיאטרית. את ההצלחה שלה להתל במאבטחים בשדות התעופה מייחסים לקלות בה היא נטמעת בתוך קבוצת אנשים וכמובן למראה של אישה לבנה, מבוגרת ובלתי מזיקה.

הרטמן תפסה כותרות כבר לפני חמש שנים, אז התגנבה לטיסה במיניאפוליס, נעצרה בשדה התעופה בלוס אנג'לס וקיבלה אזהרה גם כשניסתה להסתנן לטיסה בפיניקס ללא כרטיס. ב-2015 נעצרה בפלורידה ושנה לאחר מכן גם באוהייר, כאשר הפרה את צו ההרחקה שלה משדה התעופה. היא נשלחה אז לשישה חודשים של מאסר בית, אותם ריצתה במרכז לבריאות הנפש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully