וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע המטוס: התמונה שהגעילה את הרשתות החברתיות

22.10.2019 / 0:11

נוסעי טיסה נותרו בהלם כשצפו (וצילמו) בני זוג בטיסה שהחליטו להרגיש קצת יותר מדי בנוח והתיישבו בתנוחה אינטימית מאוד. הרשתות סערו בתגובה

זוג עושה יוגה בטיסה/Instgram

בסרטון - עוד זוג שעשה פעילות ביזארית בחלק האחורי של המטוס

נוסעים במטוס רגילים להתנהגות מוזרה מצד נוסעים אחרים, אבל לפעמים שיאי החוצפה נשברים. בזמן שאין שום דבר נורא בלהרגיש נוח ולהתרווח באויר, חשוב לשמור על המרחב האישי של הנוסעים האחרים, במיוחד לאור הצפיפות שיש במטוסים מסוימים.

משתמשים שונים ברשתות החברתיות הביעו זעזוע מתמונה שהועלתה לדף האינסטגרם "נוסעים ללא בושה" בה נראים בני זוג שהרגישו קצת יותר מדי בנוח במהלך הטיסה. הגבר בחולצה כחולה ומכנסי חאקי יושב אמנם בכסאו, אבל מתחת ליד שלו, על מושב היד יש רגל של אישה שכרוכה סביבו. האישה מותחת את רגליה בצורה די בולטת, ונראה שהיא לא מודעת לחוקי ההגיינה, וספק אם מישהו ירצה להשתמש לאחר מכן באותו מושב יד.

ברשתות החברתיות לא נשארו אדישים לתמונה. "אם הוא לא היה מודע לרגל שלה, אז בטח הריח הרג אותו", כתב אחד ואחר הוסיף: "היי, אולי יש לו איזה פטיש לרגליים וזה חלום חייו". שלישי סיכם: "אין שום קלאסה".

מגיבים אחרים הציעו דרכים לטיפול במקרה שכזה: "אני הייתי מדגדג אותה אם מישהי הייתה עושה לי את זה", כתב אחד ואחר הציע: "בשביל זה אני תמיד לוקח איתי קיסמים".

  • עוד באותו נושא:
  • טיסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully