וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תעופה מציגה: השיטה להימנע מישיבה ליד תינוקות צורחים

חברת התעופה Japan Airlines מציגה מערכת הזמנת כרטיסים עם מיפוי של המקומות שבהם יושבים תינוקות במטוס. למרבה ההפתעה, לא כולם אוהבים את הרעיון

ND משפחה ישראלית סולקה מטיסת ג'ט בלו בטענה כי בתם התינוקת בעטה בכיסאו של נוסע שישב מלפניה/צילום: סרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

בווידאו: משפחה ישראלית סולקה מטיסת ג'ט בלו בטענה כי בתם התינוקת בעטה בכיסאו של נוסע שישב מלפניה

ככל שקשה להרגיע תינוק בוכה במטוס או למצוא פעילות שתשאיר את הפעוטות עסוקים מבלי להציק לסביבתם, הרי שיש דבר אחד שהורים לקטנטנים פוחדים ממנו עוד יותר: המבטים הזועמים של שאר נוסעי המטוס. ולעתים, למבטים אלו מתווספות גם הערות נבזיות.

חברת התעופה היפנית ג'פאן איירליינס (Japan Airlines) מציגה בימים אלו מערכת הזמנת טיסה שעשויה למנוע את אי הנעימות הזו לשני הצדדים. מדובר ב"מיפוי תינוקות" ברחבי המטוס, המציג למזמינים באתר החברה את המושבים שבהם יושבים ילדים מגיל שמונה ימים ועד שנתיים. מושבים אלו יופיעו באופן בולט בעת הזמנת כרטיס הטיסה ובחירת המושב.

מפת מיפוי התינוקות של ג'אפאן איירליינס

הרעיון זוכה לתגובות מעורבות

כאמור, כל הצדדים עשויים להרוויח מהרעיון החדש: ליד הילדים והוריהם ישבו רק נוסעים שלא מוטרדים מבכי של תינוקות ושאר הפרעות, ולהיפך - מי שסובלים מכך, יוכלו להתרחק ממושבים אלו ככל האפשר.

עם זאת, ניכר כי הרעיון זוכה לתגובות מעורבות ברשתות החברתיות. בעוד שרבים מביעים אנחת רווחה, ושמחים לגלות כי מעתה יוכלו להתרחק ממה שנתפס בעיניהם כמטרד, הרי שאחרים טוענים כי טיסה היא תחבורה ציבורית לכל דבר, ועל כל נוסע להתמודד עם כל אי נוחות שמתעוררת בה.

אתר Insider מדווח כי מעבר ל"מפת התינוקות", מציעה חברת התעופה היפנית שירותים נוספים שנועדו להקל על משפחות על קטנטנים. כך למשל, מושבי תינוקות המתחברים למושב הרגיל (כמו ברכב), מים חמים לחימום בקבוקים, צעצועים במהלך הטיסה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully