וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא בתולה: וירג'ין אטלנטיק נחתה לראשונה בישראל

מטוס של חברת התעופה הבריטית נחת אמש מלונדון, ועליו 300 נוסעים שקיבלו מארז טיסה עם הדפס חמסה והכיתוב "Shalom Israel". החברה של ריצ'רד ברנסון תטוס יומית בקו, כשהיא מעוניינת "לשדוד" מאל על ובריטיש את הנוסעים הטראנס-אטלנטיים לארה"ב עם טיסות ההמשך שתציע

מטוס וירג'ין אטלנטיק נערך לטיסת הבכורה לישראל. עופר לוי,
טיסה יומית בין לוןנדון לתל אביב. מטוס וירג'ין אטלנטיק נערך לטיסת הבכורה לישראל, אתמול/עופר לוי

חברת התעופה הססגונית השנייה בגודלה בבריטניה, וירג'ין אטלנטיק, המזוהה עם היזם סר ריצ'רד ברנסון, הנחיתה לראשונה את מטוסה בישראל אמש (ד') בשעה 20:35, והקו נתב"ג-הית'רו נפתח באופן רשמי.

300 נוסעי הטיסה הראשונה שהמריאה מהית'רו השתתפו בטקס השקה שהתקיים בשער המטוס במעמד בכירי וירג'ין אטלנטיק ביניהם ניק בטלס, מנהל הפעילות המסחרית של החברה בישראל ועופר ריינהרדט מנכ"ל חברת APG המייצגת את החברה בישראל. בתום הטקס עם עלייתם למטוס קיבלו הנוסעים מארז מתנה בגוון האדום האייקוני המזוהה עם וירג'ין אטלנטיק עם הדפס חמסה והכיתוב "Shalom Israel", זוג גרביים שעוצבו במיוחד לטיסת ההשקה ומיני ממתקים המייצגים בדרכם את שתי המדינות: קרמבו המזוהה עם ישראל וחטיפי Tunnocks הפופולאריים במיוחד בקרב הציבור הבריטי.

וירג'ין תפעיל טיסה יומית בקו, שתצא בצהריים מלונדון ובבוקר מתל אביב. משך הטיסות - כחמש שעות. מחיר הטיסה הזול ביותר שמצאנו באתר לסוף החודש עמד אתמול על 484 ליש"ט (2,094 שקלים) להלוך-חזור. באוקטובר המחירים מאמירים גם לאלף דולרים. החברה הבריטית תתחרה בלא מעט חברות שמפעילות טיסות בין תל אביב ולונדון - מבריטיש איירווייס ואל על הסדירות ועד איזיג'ט, וויז אייר וארקיע בעלות מנגנון הכרטיסים המוזל יותר. לשם כך, היא גם תפעיל את המטוס המתקדם Airbus A330-300 עם תצורה ארוכת טווח (Long-haul). במטוס יוצעו שלוש מחלקות: Upper Class, Premium ו-Economy שמחולקת לשלוש גם היא: לייט, קלאסיק ו-דילייט. אבל בריטיש כבר משיבה מאבק ותציע לנוסעיה, בעיקר העסקיים, את מטוס האיירבאס 350 הענק ואולי המתקדם ביותר כיום, שלו מחלקות יוקרה מהמפנקות שיש.

כל נוסעי וירג'ין יזכו לשירות טיסה מלא שכולל מזון ומשקאות ללא תשלום, למעלה מ-300 שעות בידור, wi-fi מ-2.99 ליש"ט ושקע USB במושב. 31 נוסעי מחלקת Upper class ייהנו מבר משקאות בשירות מלא וממנות בהשראת העיר תל אביב שהוכנו במיוחד עבורם על ידי המסעדה הישראלית-לונדונית "The Good Egg". במחלקת הפרימיום התצורה היא של 48 מושבים ובמחלקת התיירים של 185 מושבים.

מטוס וירג'ין אטלנטיק נערך לטיסת הבכורה לישראל. עופר לוי,
דיילת וירג'ין אטלנטיק מתכוננת לטיסת הבכורה ארצה, אתמול/עופר לוי

מנכ"ל החברה הישראלי: "תל אביב - הזדמנות מצוינת עבורנו"

הקשר הישראלי של וירג'ין לא מסתכם רק בפתיחת הקו לארץ. מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק העולמית הוא ישראלי בשם שי וייס ואחיה של העיתונאית דנה וייס. "תל אביב כיעד מייצגת הזדמנות מצוינת עבורנו - הכלכלה של ישראל משגשגת, וכאחד ממרכזי הטכנולוגיה המובילים בעולם", אמר וייס עם צאתה של הטיסה הראשונה היום. "אנו צופים כי אנשי עסקים ויזמים רבים ישתמשו בקו החדש. בנוסף, אנחנו מזהים הזדמנות משמעותית להגדיל את התחרות בקו שבין ארה"ב לתל אביב, באמצעות שימוש בעוצמה של הברית הטראנס אטלנטית שלנו עם Delta, כאשר אנו מציעים לנוסעים מתל אביב מגוון רחב של יעדים בארה"ב עם עצירת ביניים בלונדון". עוד ציין וייס, "אני שמח להציג את היעד החדש הזה גם ללקוחות שלנו בבריטניה הטסים למטרת חופשה ובילוי. אין לי כל ספק כי זה יעד בו הם ישמחו לבקר".

וירג'ין אטלנטיק נוסדה על ידי היזם סר ריצ'רד ברנסון לפני 35 שנה. כיום מטיסה החברה 5.5 מיליון לקוחות מדי שנה. וירג'ין, אשר מרכזה ממוקם בלונדון, מעסיקה למעלה מ-10,000 עובדים ברחבי העולם ומפעילה צי של 46 מטוסים המשרתים 30 יעדים בארבע יבשות. לצד שיתוף הפעולה עם Delta Air Lines, מפעילה החברה רשת טרנס-אטלנטית מובילה המציעה 38 טיסות ביום בין בריטניה לארה"ב עם טיסות המשך ליותר מ-200 ערים בארה"ב ובעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully