וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם הרימו ראש ואמרו וואו": ארץ הענק שיש בה הכול

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

24.9.2019 / 17:16

סין מלאה בהפתעות. יש בה ערי ענק לצד טבע פראי, היסטוריה של אלפי שנים לצד קפיצה טכנולוגית מטורפת. הגענו לנתב"ג כדי לשמוע מהמטיילים שרק חזרו ממנה על החוויה שהיא סיפקה להם ועל האטרקציות שהיממו אותם

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

טיול בסין הוא קצת כמו לקפוץ לירח. לא סתם אומרים בעברית "הוא מדבר סינית", על מישהו שאומר דברים אינם מובנים. נדמה שאין תרבות כה רחוקה וזרה לתרבות שלנו כמו התרבות הסינית. סין עצומה ויש בה שפע של מקומות יפהפיים ליהנות בהם.

בייג'ינג הבירה היא אפילו לא העיר הכי גדולה בסין, שנגחאי קצת יותר גדולה ממנה, אבל היא העיר שמנקזת אליה את פאר העבר ועצמת העתיד, היא סמל השלטון וההיררכיה והיא זו שמשפיעה על המהלכים הפוליטיים, המדיניים וחברתיים בסין ובעולם כולו. הליכה על החומה הסינית היא בבחינת חובה לכל מבקר וטיול בשנגחאי העצומה, שמתפתחת במהירות יחשוף אתכם לסין אחרת, שמתפתחת במהירות וצומחת יחד עם גורדי השחקים שלה.

"סין היא שילוב של המון דברים", מספר יפתח סנדלון, מדריך בחברת פגסוס - טיולים מאורגנים לחו"ל, אשר חזר עם קבוצה אותה הדריך במדינת הענק, "זה לעמוד בין שלושה מגדלים להרים את הראש למעלה וכולם עושים 'וואו', או לעמוד לצד החומה של העיר שיאן שאורכה 14 ק"מ, סצ'ואן והפנדות, פסל הבודהה הענק המסותת בהר בסמוך לעיר לשאן - מדהים. במקום אחד אתה מוצא את הכול".

עיר נוספת שאסור בשום אופן לוותר עליה כי היא משלבת באופן ייחודי בין מזרח למערב היא הונג קונג. שביל גב הדרקון נחשב למסלול ההליכה האורבני הטוב באסיה ומתחיל ממרכז האי הונג קונג. עוד מקום עוצר נשימה הוא פסגת הר ויקטוריה ("the peak"), המתנשא לגובה 552 מטרים מעל אזור המסחר של הונג קונג, ניתן להשקיף על הנוף המרהיב ביותר באי. עולים לפסגה בחשמלית תלולה ולאחר התצפית תוכלו לבקר במוזיאון מדאם טוסו המקומי. בירידה מהפסגה עצרו בגנים הבוטניים של הונג קונג, מהגנים הבוטניים העתיקים בעולם.

"היה תענוג לטייל במקאו ובהונג קונג. טבע, עיר ותרבות", אומר אלכס ונדרוב, משתתף בטיול מאורגן, "היה לנו טיול נהדר ומדריך נהדר. אתה מרגיש חופשי, יש לך מי שמכוון אותך, הוא היה מקור ידע ועזרה מ-א' עד ת'. הטיול היה מדהים".

"נסענו בגלל חיילי הטרקוטה אותם רצינו לראות", אומר בלה ונדרוב, משתתפת בטיול, "חובה לראות את העיר האסורה והחומה, שנגחאי והמגדלים שלה היוו הפתעה מאוד מאוד גדולה. היו לנו שבועיים של חוויות בלתי נשכחות. זה היה מגוון מאוד, גם מבחינת ההיסטוריה וגם מבחינת הטבע. אי אפשר להספיק את כמות האתרים והמקומות שבהם היינו כשמטיילים לבד. פגסוס ארגנה את הטיול בצורה מדהימה, הכול תקתק כמו שעון".

סין מלאה רבדים ויש בה אזורים כפריים ונופים מרהיבים מחוץ לערים. חבל גאנסו עם שיאחא (טיבט הקטנה), סצ'ואן ויונאן הם מהמקומות היפים והמסתוריים שכיף לגלות. חיילי הטרקוטה והמסגד העתיק בערי שיאן, עמק באודינג ובו מערות עם ציורי הקיר, הפארקים בשנגרילה וגבעות חדק הפיל בגווילין הם רק חלק קטן מהמקומות שסין מציעה למבקריה.

"מה שקיבלנו מפגסוס היה הרבה יותר ממה שקיווינו וחשבנו שיהיה"", מסכמת שרה, משתתפת בטיול המאורגן. "דואגים לך, עושים בשבילך את הכול, אין דאגות. המדריך היה מעולה, קיבלנו בדיוק את כל מה שהיינו צריכים גם מבחינת אינפורמציה, הוא היה זמין כל השעות. היה נהדר, נהנינו מאוד".

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully