וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשתחזרו מטיול במקום הזה גם אתם תגידו "וואו וואו וואו"

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

3.9.2019 / 7:59

חבל פרובאנס בצרפת הוא סוג של פרסומת לחיים הטובים וטיול בו כולל ערים קסומות, נופים מדהימים וכל יום ששונה מקודמו. קפצנו לנתב"ג כדי לשמוע מהמטיילים על החוויה שהם חוו וקיבלנו מהם חשק להרגיש את הקסם בעצמנו

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

חוות מוקפות אדמות מעובדות, מבני אבן פשוטים באמצע הכרמים, שדות עד האופק, חופים שטופי שמש ואוכל גורמה - חבל פרובאנס בצרפת הוא מעין פרסומת מוחשית לחיים הטובים. במשך שנים חבל זה הוא מהמשגשגים והחשובים לאורך חופי הים התיכון והוא עשיר באטרקציות תיירותיות, נופים מרהיבים ותרבות שנטועה עמוק בהיסטוריה הצרפתית.

מרסיי, העיר השנייה בגודלה בצרפת, היא המרכזית באזור ובה נמל דייגים ציורי, עיר עתיקה מרשימה ותצפית מרהיבה מרחבת התצפית של בזיליקת נוטרדם דה לה גארד. החוף המפורז והמיוער של הריביירה הצרפתית עתיר כפרים ועיירות עתירות דוגמת אקס אן פרובאנס השוקקת, שסמטאותיה תועדו בציוריו של פול סזאן, מונאקו המלכותית, קאן הנוצצת, מונפלייה היפהפייה, אביניון ההדורה שבעבר הרחוק שימשה כבית זמני לאפיפיורים ובה הארמון הגותי הגדול באירופה ונים שנוסדה כמושבה רומית ובה שרידי מקדש ותיאטרון.

"הפרובאנס קיבלה כל כך הרבה מתנות, מהאלפים שיורדים לים, הגבעות עם הכרמים, באמצע את הקניון הכי גדול באירופה, את המעיין הכי גדול באירופה", מספר אריאל כהן, מדריך טיולים בחברת פגסוס, "כל יום בטיול הוא שונה, יום אחד כפר תלוי יום אחר כפר חבוי, אנשים שונים מאזור לאזור, לכן כשחוזרים אחרי שמונה ימים אומרים וואו וואו וואו".

טיול מאורגן לצרפת - מידע נוסף באתר פגסוס

"להתחיל את הטיול במונטה קרלו, בקאן, בכל המקומות היוקרתיים האלה - וואו", מספרת אורית וינקלר, על האטרקציות אשר הדהימו אותה בטיול בו השתתפה. "הדבר היפה באמת היה שנכנסו למפעל שמייצר בשמים", מוסיף מוטי אסטרוגנו, מששתף נוסף בטיול. את בת זוגו יעל אסטרוגנו הלהיבו הכפרים התלויים. "הכול משלב היסטוריה, תרבות ומבנה טופוגרפי מדהים", היא אומרת, "אני אוהבת טיולים מאורגנים כי אני יודעת שאני, לפחות עם פגסוס מסירה מעצמי כל דאגה וזו חופשה אמיתית".

"בטיול שלנו אנחנו מתנהלים כמעט לבד, כי יש לנו מסלול מאוד ייחודי", מוסיף המדריך אריאל כהן, "יש לנו כמה הפתעות שהן שלנו. מסתדר לנו לעשות טיול לילה, כי יש אירוע בעיר? מטיילים. יש פסטיבל או קרנבל שלא היה מתוכנן? נכנסים אליו. לכל טיול יש את האקסטרות, זה הערך המוסף, זה המקום שאנחנו מתחברים עם האנשים".

"המדריך דאג שיהיה לנו הרבה מעבר", מסכמת אורית וינקלר, "כל מיני טיפים קטנים בתוך הטיול, כל מיני אנקדוטות קטנות, תוספות בערב, סיורים שהם מחוץ לתוכנית. היה טיול קסום, טיול ברמה גבוה".

הכתבה בחסות פגסוס טיולים מאורגנים לחו"ל

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully