וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדלג בין ערי אירופה בחמישה אירו בלבד

הכירו את הלואו-קוסט של נסיעות האוטובוס: חברה צרפתית בשם Ouibus מציעה לכם לנוע בין מדינות אירופה במחיר מצחיק של 20 שקלים בלבד (כולל שתי מזוודות ותיק יד). האוטובוס נוסע כרגע ליותר מ-300 יעדים ב-10 מדינות ובחברה מבטיחים שעד סוף השנה יתווספו 70 יעדים חדשים

חברת ouibus אוטובוס לואוקוסט באירופה/ouibus יוטיוב

בווידאו: פרסומת לחברת האוטובוסים בצרפת

אין ספק שטיול ברחבי אירופה אינו עניין מורכב מדי. הרי כאשר משווים אותה לארצות הברית, מדובר במרחב קטן יחסית. עם זאת, דילוג מיעד ליעד ברחבי היבשת באמצעות רכבות או מטוסים עשוי להיות עניין יקר למדי (ולפעמים גם מסובך).

בעבור אותם מטיילים שלא מעוניינים להתעסק עם כרטיסי רכבות היורייל (Eurail) היקרים או עם הצקות והמתנות של חברות לואו-קוסט, כדאי להכיר את חברת האוטובוסים האירופית החדשה "בלה-בלה-בס" (BlaBlaBus), המהווה שלוחה עסקית של החברה הצרפתית המצליחה BlaBlaCar, המתמחה בשיתוף מקוון של מכוניות.

שירות האוטובוסים החדש, שעד כה היה מוגבל לתחומי צרפת בלבד, רכש חברת אוטובוסים נוספת, Ouibus, וכעת הוא מציע למעלה מ-300 יעדים ביותר מעשר מדינות באירופה.

אבל זוהי רק ההתחלה, ועל פי הצהרה שיצאה ממטה החברה והתפרסמה באתר האינטרנט שלה, עד לסוף שנת 2019 יתווספו 70 יעדים אירופיים חדשים, בשאיפה להגיע בסך הכל לכ-400 יעדים.

גם בריטניה ומרוקו על הדרך

"בשנת 2018, כ-50 מיליון נוסעים עשו שימוש בשירות המכוניות שלנו", אומר ניקולה ברוסו, אחד ממייסדי BlaBlaCar. "היכולת שלנו להציע הן מכוניות והן אוטובוסים על גבי אותה פלטפורמה, הופכת את השירות שלנו לאטרקטיבי הרבה יותר, מאחר שכל לקוח יוכל לבחור את המסלול והדרך המועדפים עליו, בכדי להגיע מיעד ליעד - הן בצרפת והן באירופה כולה. גם נהגים שמציעים שיתופי נסיעה ואף מפעילי קווי אוטובוסים, ייהנו מהגברת התנועה שתיווצר באופן זה".

האוטובוסים החדשים, הצבועים באופן בולט לעין, כבר נראים בימים אלו ברחבי אירופה, והם פוקדים יעדים באיטליה, שוויץ, צרפת, גרמניה, הולנד, בלגיה, פורטוגל ואפילו בריטניה ומרוקו.

והחדשות הטובות לכיס: ברוב המקרים, מחיר הנסיעה יעמוד על 4.99 אירו בלבד (פחות מ-20 שקלים לכרטיס). עם זאת, בתקופה זו ישנם מבצעי הנחה המוזילים את המחיר בכ-20 אחוזים נוספים. במחיר זה, כל נוסע רשאי להעלות לאוטובוס גם שתי מזוודות ותיק יד. בכל אוטובוס יש Wi-Fi ושקעי הטענה.

לאתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully