וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מנובמבר: ישראייר מחדשת את קו הטיסות לטנריף

הקו המחודש יחל לפעול ב-26 בנובמבר, כשהטיסות לאי האטרקטיבי תצאנה מדי יום שלישי. משך הטיסה, כולל עצירת תדלוק בברצלונה, יהיה כתשע שעות

חוף סן אנדרס טנריף. Shutterstock, ShutterStock
חוף סן אנדרס, טנריף/ShutterStock, Shutterstock

חברת ישראייר הודיעה היום (רביעי) על חידוש קו התעופה שלה לטנריף, בטיסה עם עצירה של שעה בברצלונה לצורך תדלוק (ללא ירידה מהמטוס). הקו המחודש יחל לפעול ב-26 בנובמבר, כשהטיסות תצאנה פעם בשבוע מנתב"ג, בכל יום שלישי. משך הטיסה מישראל לטנריף (כולל העצירה בברצלונה) יהיה כתשע שעות וטיסת החזור כשמונה שעות וחצי. מחיר הטיסה לאדם, כולל מסים, יהיה החל מ-539 דולרים ומחיר חבילה הכוללת מלון (4 כוכבים) לשבוע החל מ-799 דולרים.

טנריף, האי הגדול והמאוכלס ביותר מבין האיים הקנאריים הספרדים, נחשב ליעד תיירותי מועדף ומדי שנה פוקדים אותו יותר מחמישה מיליון תיירים. האי הוכרז כגן עדן של חופים קסומים הנושקים למימי האוקיינוס, לצד נופש שלו ומפנק למשפחות הכולל מספר פארקי מים ושעשועים מודרניים החדישים באירופה, לצעירים מסיבות, בילויים וחיי לילה תוססים. האי מציע את כל סוגי הספורט הימי וחובבי צלילה מגיעים מכל העולם כדי ליהנות מהמראות הקסומים שמתחת לפני המים. מזג האוויר באי נוח כל השנה.

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, מסר: "הביקוש לחופשות בטנריף גדול מאוד. לאחר הפסקת הטיסות לאי בגלל קרקוע מטוסי המקס של החברה הצ'כית, החלטנו למצוא פתרון ולייצר את הדרך המהירה ביותר להגיע לטנריף שהפכה להיות להיט של ממש, שיש בה אטרקציות לכל המשפחה. שילוב של חופי ים, נופים מגוונים ומזג אוויר נוח כל השנה. מקום מושלם לאותם אלו שמחפשים חופשה ארוכה יותר מקפיצה לסוף שבוע אבל לא ארוכה מדי, במחירים נמוכים לטיסות וחבילות נופש" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully