וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכן נמצא החוף היקר בעולם?

על פי מחקר שכלל יותר מ-300 חופי ים ברחבי העולם, חוף פמפלון בריביירה הצרפתית הוא היקר מכולם ואילו בווייטנאם נמצא החוף הכי זול. וגם: הבירה הכי זולה נמכרת לא רחוק מאיתנו

ניס הריביירה הצרפתית. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
שלושה מחמשת החופים הכי יקרים נמצאים בריביירה הצרפתית/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

מחקר אמריקאי נרחב שנעשה ביותר מ-300 חופי ים ברחבי הגלובוס, גילה ומצא את החופים היקרים ביותר בעולם ואת אלה הזולים מכולם. חופים מ-69 מדינות שונות נבדקו במחקר הזה באשר למחירים הנדרשים על שירות ומזון, והחוף שנמצא כיקר מכולם הוא פמפלון בריביירה הצרפתית, שם ארוחה עולה יותר מ-76 דולרים. תושבי האזור נהנים מהנחה מסוימת והעלות עבורם היא כ-66 דולרים.

אחרי פמפלון בדירוג נמצא חוף ריברסבורג במאלמו, במקום השלישי חוף אנס ואטה בניו קלדוניה ואז עוד שני חופים בריביירה של צרפת: פלומה ול'אקרן. החוף הכי יקר בארה"ב הוא מיין בניו יורק, שם עלות יומית מוערכת ב-58.88 דולרים והוא הנציג האמריקאי היחיד בעשירייה הראשונה - במקום התשיעי.

לעומת זאת, החוף הזול מכולם הוא קואה דאי שנמצא בהוי אן, וייטנאם. שם עלות כוללת של שהות מגיעה ל-12.80 דולרים. את הארוחה הזולה מכולן ניתן למצוא בחוף פאלולם בגואה, הודו (בסביבות 4.70 דולרים) והבירה הכי זולה שייכת למפרץ סומה במצרים (0.74 דולרים).

ולקינוח, יותר מ-40 חופים ברחבי העולם מציעים גלידה בפחות מדולר, כשהמחיר הנמוך מכולם הוא 0.61 דולרים בחוף נוסה דואה בבאלי, אינדונזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully