וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם ממש אוהבים את הישראלים. יש בה דברים שלא רואים בכל מקום"

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

14.8.2019 / 8:25

מחפשים יעד קרוב, זול ומדהים? גאורגיה מחכה לכם. קפצנו לנתב"ג כדי לשמוע מהמטיילים על החוויה שהם חוו בארץ הקווקז והופתענו לשמוע על העיר שמסתכלת לתל אביב בלבן של חיי הלילה

מראיין: ליאור נאור, צילום ועריכה: וואלה! NEWS

טיול בטבע הפראי של הרי הקווקז הגבוה הוא חוויה בלתי נשכחת. מאחר שגיאורגיה נמצאת במפגש היבשות אסיה ואירופה, היא מייצרת מגוון עשיר של נופים דרמטיים. כך, כל אחד ימצא בה את מבוקשו - מאתרי סקי ופסגות מושלגות גם בקיץ, דרך חופי ים ועיירות נופש מפנקות ועד יערות מסתוריים ונהרות אדירים.

"גאורגיה היא ארץ מדהימה, הכול ירוק ומוריק", מספר בועז מעוז, מדריך בחברת פגסוס - טיולים מאורגנים לחו"ל, אשר חזר עם קבוצה אותה הדריך במדינה המופלאה, "במעט כסף, יחסית לישראל, לאכול וליהנות ולבלות. הגאורגים מארחים נפלאים, הם פותחים שולחן ומזמינים את כולם. הגאורגים שמחים שבאים אליהם וזה מזכיר את החפלות הגדולות שאנחנו אוהבים לעשות בארץ".

הנופים הגיאוגרפיים הם רק חלק מהסיפור הגיאורגי. זוהי ארץ מסבירת פנים - ולא כקלישאה. האירוח בה נחשב ערך עליון, ותיירים רבים ששבים מהמדינה זוכרים בעיקר את הלבביות שמפגינים כלפיהם, הן בערים השוקקות והן בכפרים הנידחים ביותר. לכן, אין זה מפליא לגלות שגיאורגיה מהווה יעד מבוקש בקרב הישראלים, שגילו אותה לפני שנים ספורות, ומגיעים אליה לטיול שני ושלישי. הם מתים על ישראלים, הם ממש אוהבים אותנו", אומרת תקווה וולימובסקי, משתתפת בטיול מאורגן.

טיול מאורגן לגאורגיה - פגסוס

ביקור בשמורת הטבע בורג'ומי ועיירת המרפא בעלת אותו השם, בל סוואנתי (Svaneti), שכל-כולו פסגות שמגיעות לגובה של 4,000-5,000 מטרים, עם יערות עבותים, נחלים עם מפלים שוצפים ועולם חי וצומח מרהיב. "הקווקז העליון, רכבי שטח, עוצמה של טבע שלא רואים כל יום. היה לנו טיול נפלא, נהניתי מכל רגע", אומרת ציפי ימפולסקי, אחת המשתתפות בטיול.

הר ארושלי (Erusheli), שבו חבויה עיר המערות של ורדזיה והבירה טביליסי מספקים שילוב טוב בין טבע לעיר ובין ההווה לעבר. "טביליסי הפתיעה אותי מאוד, היה לנו איזשהו דימוי על גאורגיה ופתאום ראינו שבאנו למקום עם חיי לילה שאפילו בתל אביב כבר לא רואים", אומרת אורנה בן ישי, נוסעת אחרת בטיול, "במחוז קאחטי היה מאוד נחמד להכיר את התושבים, הם אירחו אותנו בבית שלהם ורקדו".

למידע נוסף: פגסוס - טיולים מאורגנים

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully