וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעט ברוכב קטנוע והמשיך להשתולל: צפו במסע ההרס של התייר השיכור

הוא פצע את הנהג חסר המזל, זינק לאחר מכן על רכב נוסע, פרץ לחנות ובהמשך גם לבית. ניקולאס קאר, אוסטרלי בן 26, נעצר בבאלי שבאינדונזיה והתנצל: "אני לא זוכר כלום, מוכן לפצות את האנשים שנפגעו"

תייר אוסטרלי נעצר בבאלי, אינדונזיה, לאחר שהתפרע ברחובות העיר בשבת בבוקר ואף הפיל בבעיטה רוכב קטנוע תמים שנסע על הכביש והגיע לכיוונו. האירוע התרחש בסמיניאק, אחד האזורים האהובים על התיירים המגיעים לבאלי, כשאותו אוסטרלי בשם ניקולאס קאר התהלך שיכור והחליט לפגוע בעוברי אורח.

הרוכב הפגוע, אזרח מקומי בשם וויאן ווירוואן סבל מחבלות וחתכים כתוצאה מהנפילה שלו על הכביש לאחר הבעיטה ונלקח לטיפול בבית החולים. קאר בן ה-26, שבהמשך גם קפץ על רכב נוסע והמשיך לרוץ כשהוא מדמם, נעצר בהמשך והודה כי מסע השתייה שלו החל עוד בשישי בלילה. לדבריו, הוא ביקר בכמה ברים ושתה לפחות 10 קוקטיילים.

צפו בתקרית

רגע הבעיטה תועד והועלה לאינסטגרם זמן קצר לאחר מכן, ובו נראה קאר בועט באותו אופנוען, מזנק על הרכב וממשיך בריצה שלו. על פי כמה עדי ראייה, מסע ההרס שלו נמשך. האוסטרלי הספיק לנפץ חלון ראווה של חנות, לפרוץ אליה ולגנוב מכשיר סלולרי מעובד המקום. משם פרץ לבית של אזרח בשם נים פורדה, תקף אותו וגרם לו לפציעות גפיים. הוא נעל עצמו בתוך הבית ולבסוף יצא מחלון חדר השינה. רק לאחר מכן נתפס על ידי שוטרים ומאבטחים, מחוץ למלון וילה קטאלינה.

בתחנת המשטרה העיד קאר כי חוץ מהפלת האופנוען הוא זוכר מעט מאוד ממה שקרה, וטען כי לא היה מסומם אלא רק שתוי. "הייתי שיכור מאוד ואני מתנצל", אמר האוסטרלי והציע לפצות את כל הנפגעים. "אני לא זוכר כלום, אני רק רוצה להתנצל בפני כולם. בפני האנשים בהם פגעתי, בפני תושבי באלי וכל מי שחש פגוע ממעשיי".

על פי מפקד משטרת קוטה, גם אם הצדדים יגיעו להסדר, נגד קאר עדיין תעמודנה האשמות בגין אלימות וגרימת נזק. על כל אחת מהעבירות הוא יכול לקבל מאסר של עד שנתיים ושמונה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully