וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר ובגדול: המבצע שיסדר לכם קיץ ב-10 שקלים באתר וואלה!שופס

בשיתוף וואלה!שופס, בשיתוף וואלה!שופס

7.8.2019 / 14:42

וואלה!שופס, אתר הקניות של ישראל, מסדר לכם אלפי כרטיסים למיטב האטרקציות לחופש הגדול למשפחות וילדים ב-10 שקלים בלבד. כל הפרטים בפנים

מבצע קיץ 10 של וואלה! שופס. מערכת וואלה! NEWS
ההרשמה לפעילות מתחילה ביום ראשון ה-4.8, כאשר השוברים ישלחו לנרשמים בימים א'-ה' פעם אחת ביום החל מה-12.8 ועד ה-20.8 או עד גמר המלאי/מערכת וואלה! NEWS

כרטיסים לקולנוע, היכל הקרח בחולון, תערוכת ניק סיטי, חיות ליל קיץ במוזיאון ועוד המון אטרקציות לקיץ יחכו לכם בפעילות קיץ 10 של וואלה!שופס, והפעם אתם חייבים לדעת לפני כולם כי הביקוש לשוברים גדול ומלאי השוברים מוגבל.

איך זה עובד?
1. נרשמים לפעילות באתר וואלה!שופס
2. משתפים חברים ומשפחה (כדי שיהיה לכם עם מי ללכת)
3. מקבלים מייל עם כל השוברים הזמינים לרכישה בכל יום בשעה 10:00 בבוקר

מתי כל זה קורה?
ההרשמה לפעילות מתחילה ביום ראשון ה-4.8, כאשר השוברים ישלחו לנרשמים בימים א'-ה' פעם אחת ביום החל מה-12.8 ועד גמר המלאי. השוברים לא יהיו גלויים למכירה באתר עצמו ורק נרשמים יקבלו את הקישור למייל.

"הביקוש לשוברים גדול מיוחד"

בשנים האחרונות נמכרנו עשרות אלפי שוברים ב-10 שקלים לאטרקציות המובילות של הקיץ, אשר היו פתוחים למכירה לקהל הרחב. הביקוש לאטרקציות היה עצום, ואלפי שוברים נמכרו בכל יום ובתוך דקות אחדות מלאי השוברים אזל. יוסי כ"ץ, סמנכ"ל השיווק של וואלה!שופס: "אני צופה כי גם השנה, לאור הביקוש הרב, המכירות יסגרו בתוך דקות אחדות, ולכן אני ממליץ לכל הגולשים שלוקחים חלק בחגיגה, לא לשכוח לפתוח את המייל ראשונים, וכדי להגדיל את הסיכויים לרכוש לפני כולם, אני ממליץ לפתוח חשבון משתמש באתר מבעוד מועד, ולהיכנס לפעילות במצב log in, כך תוכלו להיות זריזים יותר ולא להתעכב בזמן התשלום".

כאמור, אתר וואלה!שופס יצא בקמפיין הקורא לכל מי שרוצה לקבל את ההטבות, להקדים ולהירשם לפעילות באתר החברה. הנרשמים יתחילו לקבל הצעות לאלפי אטרקציות ביום ישירות למייל החל מיום שני 12.8.19 בשעה 10:00 בבוקר. המלצת המערכת היא לוודא לפני תחילת הפעילות כי מייל אישור ההרשמה שישלח אליכם אכן מגיע לתיבת המייל שלכם באופן תקין (ולא מגיעה לאזור הספאם / קידומי מכירות). זכרו להיכנס לתיבה בכל יום בשעה 10:00 בבוקר כדי שתבטיחו לעצמכם להיות הראשונים שרוכשים את ההטבה. כאמור, רק נרשמים יהיו חשופים לאטרקציות כך שהסיכוי של כל נרשם ליהנות מההטבה גדולה השנה במיוחד.

לעמוד ההרשמה הקליקו כאן

בשיתוף וואלה!שופס, בשיתוף וואלה!שופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully