וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט נגמר באסון: תיירת התפשטה וקפצה מגשר בגובה של 45 מטרים

9.8.2019 / 1:02

הברזילאית שזהותה עדיין לא ברורה, ניצלה בנס ויצאה ללא פגע אחרי קפיצה נועזת מגשר בפורטו שבפורטוגל. התשואות שהיא קיבלה על האומץ להתפשט התחלפו במהרה בקריאות של פאניקה. צפו

CEN

זוכרים את הטיולים השנתיים באילת שרק ה"נועזים" וה"מגניבים" העזו לקפוץ עירומים מהגשר אל תוך המים? ובכן, מסתבר שגם בפורטוגל יש גשר כזה בעיר פורטו, גשר שחשף תיירת ברזילאית "במערומיה" תרתי משמע. בסרטון שעלה לרשת לאחרונה וגרר תגובות רבות, אפשר לראות את הבחורה הצעירה עומדת על גשר ליד בחור צעיר ללא חולצה.

אחרי שהסירה את חולצתה וזכתה לתשואות מהגברים החרמנים ברקע, הבחורה התפשטה לגמרי והתכוננה לקפיצה מגובה של 45 מטרים אל תוך נהר שנקרא דורו. הבחורה לא חשבה פעמיים לפני שזינקה בקפיצת ראש אל הנהר והתרסקה לתוכו כשברקע אנשים החלו לצעוק, הפעם צעקות של פאניקה.

תיירת קופצת ערומה מגשר בפורטוגל. צילום מסך
מה היא חשבה לעצמה?/צילום מסך

למרבה המזל, היא יצאה ללא נזק רציני מהקפיצה הזו וחזרה אל ה"חוף" כשהיא מחזיקה את ראשה הכואב. זהותה של הבחורה עדיין לא נחשפה בפני המשטרה, שעשתה סיור במקום אך לא עצרה אף אחד. על פי התקשורת המקומית, הבחורה שתתה לא מעט אלכוהול לפני הקפיצה הזו, שהייתה עלולה לגרום לה לפציעת ראש קשה.

רק בשנה שעברה צעירה בת 16 נפצעה קשה ושברה את הצלעות אחרי שנדחפה למים מגשר בוושינגטון בגובה של 18 מטרים. הדוחפת נכלאה ליומיים וקיבלה עבודות שירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully