וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוטובומב החושפני שהרס למשפחה שלמה את הטיול

29.7.2019 / 0:12

מוניקה דווילה מטקסס לקחה את משפחתה לטיול וצילמה תמונות משפחתיות. אלא שסטוקרית התגנבה לתמונות מבלי שהם שמו לב וחשפה את שדיה. דווילה שיתפה את התמונות בפייסבוק בתקווה ש"יעשו לה שיימינג"

TWITTER

זוכרים שדיווחנו לכם על ה"פוטובומב הטוב ביותר בעולם" שבו בחור עם כרס ענקית גנב את תשומת הלב לדוגמנית בביקיני בחוף הים? ובכן, כעת יש לו מתחרה חדש. מוניקה דווילה מטקסט בילתה עם המשפחה שלה בפארק גארנר סטייט והצליחה לקבץ את כולם יחד לתמונה משפחתית. אלא שסטוקרית מסתורית הרסה לה את התמונה.

בחורה חושפת חזה מאחורי תמונה משפחתית. צילום מסך
הרסה את התמונה המשפחתית. הסטוקרית מימין/צילום מסך

כשמוניקה עברה על תמונות החופשה שלה, היא לפתע שמה לב לאישה המחייכת שהרימה את החולצה שלה וחשפה את שדיה. "לא היה לנו מושג מה הולך", אמרה מוניקה, שחשפה שהטיול הזה נערך לזיכרו של סבתא של בעלה כדי לאחד את המשפחה.

עוד בנושא

מיטב הפוטובומב: כשאנשים (או חיות) הורסים תמונות
פוטובומב מהאגדות: הצביה שהתפרצה לתמונת התינוק
"בירושלים מחפשים את הרצל": הסרטון הקורע ששובר את הרשת

מוניקה סיפרה על הטראומה בראיון לרשת ABC ואמרה בעצבים: "ראו את השדיים שלה, את הפיטמות, את הכל". כעת, מוניקה משתפת את התמונה המצחיקה הזו בפייסבוק בתקווה שמישהו יזהה את הסטוקרית הזו ויעשה לה שיימינג.

עוד בוואלה!

היה שווה לצאת מהבית? תמונות החופשה המצחיקות והמביכות ביותר

לכתבה המלאה
בחורה חושפת חזה מאחורי תמונה משפחתית. צילום מסך
"בואו נהפוך את התמונה הזו לוויראלית כדי שהיא תובך"/צילום מסך

"זה פשוט חוסר כבוד", אמרה, "אני חושבת שהבחורה הזו צריכה לקחת אחריות. היו ילדים שצפו בה". ואכן, בתמונה אפשר לראות שילדים שישבו מעל הבחורה נעצו בה מבטים. מוניקה סיפרה שהיא הגישה תלונה למשטרה וגם החליטה לשתף את זה בפייסבוק כדי להסגיר את הבחורה. "בואו נהפוך את התמונה הזו לוויראלית כדי שהיא תובך", אמרה. האמת? אנחנו בכלל לא חושבים שזה יביך אותה, להיפך.

צפו באם המשפחה מתלוננת

  • עוד באותו נושא:
  • טקסס
  • חזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully