וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החליפו מצעים? סדיני המלון ש"יגידו" לכם מתי כיבסו אותם

באחת מערי התיירות של מרכז סין, החלו להטמיע שבבים זעירים בתוך המצעים והמגבות שבבתי המלון. וכך, בעזרת הסמארטפון, תוכלו לדעת בדיוק מתי הם עברו כביסה

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: חדרנית בסין נתפסה מנקה את החדר עם מברשת אסלה

הכירו את ווהאן (Wuhan), העיר הסינית שמעניקה למטיילים ולתיירים המותשים מעט שלוות נפש. הכל בזכות יוזמה שבה הושקה מערכת מתקדמת שמגלה מתי זכו המצעים וכלי המיטה של המלון לעבור כביסה.

רשת CNN מדווחת כי מכבסה בעיר ווהאן (Wuhan) שבמרכז סין החלה להטמיע שבבים זעירים (מיקרו-צ'יפים) בתוך אריגי הבד, בהם לא רק מצעים אלא גם מגבות וכיסויי מיטה. בעזרת הסמארטפון, יכולים אורחי בתי המלון בעיר לבדוק את נתוני השבבים, ולדעת באיזה תאריך כובסו האריגים.

השבבים עצמם מוטמעים בפינות הסדינים והמגבות שמציעה המכבסה, ששמה Wuhan Kunteng Laundry. המכסה עצמה מציעה שירותי כביסה וניקוי לבתי מלון ואכסניות אירוח רבות בעיר, השוכנת במחוז חוביי (Hubei).

כך או אחרת, כל שבב זעיר טומן בחובו קוד QR שיכול להיסרק בקלות על ידי מצלמת הטלפון הנייד. נוסף על כך, השבבים הללו כמובן עמידים במים, כמו גם בטמפרטורות גבוהות, כך שהם יכולים בקלות לשרוד כביסות רבות.

סדינים מיטה חדר מלון. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
בעזרת הסמארטפון, האורחים יוכלו לבדוק מתי כובסו האריגים. סדינים במלון/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

צ'ק אין בטכנולוגיית זיהוי פנים

כדאי לדעת כי העיר ווהאן מאכלסת כעשרה מיליון תושבים ונחשבת פופולרית למדי בקרב תיירים, בשל תפקידה החשוב בהיסטוריה של סין כולה. היא גם משמשת כנקודת מוצא לטיולים רבים באזור זה של המדינה.

פיתוח זה נחשב לחלק בלתי נפרד מגל הפיתוחים הטכנולוגיים שמציעה תעשיית התיירות הגואה של סין. כך למשל, בשנה שעברה, שיתפה פעולה קבוצת בתי המלון InterContinental עם חברת ההייטק הסינית Baidu, המתמחה במידע ממוחשב ובפיתוחי אינטליגנציה מלאכותית. שיתוף פעולה זה הניב יצירת חדרי אירוח חכמים במלונות רחבי סין. במלונות מובילים אחרים בסין, ניתן לפשט ולהקל על תהליכי הצ'ק אין, בזכות טכנולוגיית זיהוי פנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully