וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו המזוודה הדקה ביותר בעולם?

מזוודה דקה כמו ספר שנפתחת לגדולה, סנדלי קיץ לשטח ולעיר, נעלי הרים עם סטייל, מזוודת שופינג קשיחה וגדולה ושאר ציוד שעכשיו על המדף לטיולי הקיץ שלכם בארץ ובעולם - בדקנו, ניסינו ונתנו להם ציון

מזוודת עלייה למטוס הדקה בעולם

מה הפריט: מזוודת טרולי FLEX 21 אינטש של "רולניק". המזוודה מתקפלת לעובי של 5 ס"מ, שוקלת 2.1 ק"ג ויש לה נפח אחסון של מעל ל-40 ליטר. כמו כן, אטומה למים ויש לה כיס חיצוני לשליפה מהירה של דרכון או טלפון נייד. המעטפת של המזוודה קשיחה ועשויה מפולפרופילן להגנה מפני שברים.

מה בבדיקה: אין ספר שמדובר במזוודה מיוחדת. לא עוד הרוכסן שנותן למזוודה עוד קצת נפח לשופינג שהצטבר בחו"ל, אלא מזוודת טרולי שניתן להעלות למטוס כשהיא מלאה וגם כשהיא ריקה - אז מגיע היתרון שלה במיקום ובמשקל הקל שלה. פנים המזוודה עשוי מבד שניתן לכיווץ על ידי המעטפת הקשיחה כמו אקורדיון. עם זאת, העיצוב שלה לא מהיפים לדעתנו, אבל המחיר בהחלט הופך אותה למוצר ראוי לטיסות סופ"ש.

היכן להשיג: רשתות חנויות התיקים והמזוודות בארץ
מחיר: 249 שקלים באתר החברה
ציון מ-1 עד 5: 4

המזוודה הדקה בעולם רולינק. יח"צ,
דקה ומתרחבת. מזוודת FLEX 21 אינטש של "רולניק"/יח"צ

מזוודה גדולה תוצרת RONCATO

מה הפריט: מזוודה גדולה (31 אינטש) מדגם FLIGHT מבית RONCATO. ארבעה גלגלים שקטים, עיצוב איטלקי, מנעול קומבינציה בתקן TSA מובנה. המזוודה עשויה מ-polypropyline קשיח וגמיש.

מה בבדיקה: ה-FLIGHT היא באמת מזוודה גדולה. עם זאת, היא קלה לניוד - ידית הטרולי מצוידת במנגנון קל ואמין ומאפשרת מספר מצבי פתיחה, כך שניתן להתאים אותה בדיוק לגובה שנוח לכם. המעטפת החיצונית קשיחה, מה שמבטיח שהתכולה שלכם תישמר, ועם זאת היא אינה כבדה מדי כשהיא ריקה. הרוכסן קל לפתיחה וסגירה, והמנעול ה"בילט-אין" שלה הוא בהחלט פריט נוח. גם המחיר לא יקר לקטגוריה של מזוודות גדולות, מה שהעניק לה את הציון המושלם.

היכן להשיג: רשת "למטייל"
מחיר: 759 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

מזוודה FLIGHT תוצרת RONCATO. רונקטו,
קשיחה ועם זאת מכילה וקלה. מזוודת FLIGHT של רונקטו/רונקטו

כפכפי Oofos

מה הפריט: כפכפי אופוס בעלי פטנט רשום בשם "פוטבד" (Footbed) שמתוכנן להעניק תמיכה לקשתותכף הרגל ולהוריד לחץ מהברכיים, המותניים, הקרסוליים והגב התחתון. הכפכפים אמורים לספוג 37% יותר מהזעזוע בהשוואה לכפכפים רגילים. ניתן לכבס אותם.

מה בבדיקה: מדובר בכפכפים מגושמים מאוד אבל מאוד נוחים. החומר ממנו הם עשויים ונקרה Oofoam - הינו רך וגמיש, ומרגישים כאילו הולכים על קצף בשילוב גומי. לכפכים יש סוליה קצת בולטת ועבה, מה שמוסיף לך בשקט עוד 1 ס"מ לגובה. בנוסף, במידות גדולות - 45 ומעלה - צפו לכפכפים גדולים מאוד עקב החומר הרב שמהם הם עשויים. בנוסף, העיצוב והנראות שלהם הם לא מהיפים שתראו.

היכן להשיג: בחנויות הנעליים ורשת חנויות "ברוקס"
מחיר: 199 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

כפכפי Oofos. יח"צ מקסימדיה,
מאוד נוחים, אבל מגושמים. כפכפי Oofos/יח"צ מקסימדיה

נעלי הרים Sadler (דגם A1PG2) של Timberland

מה הפריט: בשונה מהמקובל בז'אנר, המראה של נעלי הרים אלו אינו אגרסיבי, מה שאומר שאף אחד לא ירים גבה אם תגיעו עמן למשרד. החברה מציינת כי הנעליים מיוצרות בטכנולוגיית GSR המונעת כניסת מים לנעל יחד עם סירקולקציית אוויר המקנה רעננות לכף הרגל. חברת ההנעלה האמריקאית הוותיקה, שנוסדה באמצע המאה הקודמת, מתהדרת כיום בעובדה שהיא תומכת באחריות תאגידית. כיאה למוטו זה, עד 34 אחוזים מחומרי הגלם של הסוליה הם פלסטיק ממוחזר.

מה בבדיקה: הנעליים שקיבלנו מתאפיינות בעיצוב שמרני, שלא לומר חדגוני, ואין להן את החוצפה העיצובית של כמה מהמתחרים. מאידך, זהו עיצוב נייטרלי, שלא בולט מדי - לטוב או לרע. עם זאת, כדאי לדעת כי בסדרה זו ניתן למצוא דגמים ססגוניים יותר. קחו בחשבון שעל עמידות במים, משלמים באטימות המקשה על "נשימת" הרגל. כך, התחושה בכף הרגל היתה מעט מחניקה. עניין של הרגל. הסוליה המחורצת והמסיבית מתאימה להליכה שדורשת אחיזה טובה. רמת התיווך שלה עם פני השטח טובה והיא חשה בנוח בקרקע יציבה וגם בהליכה על בולדרים ושיפועים מתונים פלוס. אלו נעליים שמספקות תחושה של יציבות ועמידות גבוהה בשטח.

יתרון נוסף טמון בעובדה שאלו נעליים חצאיות ולא גבוהות. נכון, זה אמר פחות הגנה, אבל מאידך - יותר קלילות. בקצה האחורי של הנעל מצויה לולאת תלייה קטנה, המתאימה גם לתחיבת אצבע לשם נעילה נוחה (אם כי לולאה מסוג זה תתאים יותר לנעליים גבוהות). אופן השריכה פשוט ונוח, אורך השרוכים אופטימלי והם מאפשרים הידוק רב, כאשר יש בכך צורך.

מחיר: 299 שקלים באתר החברה.
ספק: Timberland
ציון מ-1 עד 5: 4

נעלי טימברלנד. דנה קרן,
יציבה גם בהליכה על בולדרים. נעלי Sadler של Timberland/דנה קרן

סנדלי טיולים לגבר Native Planet

מה הפריט: סנדלים Native Planet לשימוש יומיומי וגם לטיולים בשטח. לסנדלים יש סוליית ביניים עשויה Memory PU - חומר שיודע להתכווץ בעת הדריכה ולהתפשט חזרה ובכך מקנה לסנדל עמידות גבוהה מבלי לוותר על גמישות וקפיציות. יש להם מדרך אנטומי המספק תמיכה לקשת להליכה ארוכה. הסנדלים מצוידים במערכת AEGIS Microbe Shield שמונעת היווצרות באקטריות וריחות לא נעימים.

מה בבדיקה: הסנדלים של Native Plane הם לא בשוראה חדשה בעולם סנדלי השטח (צ'אקו כבר עשו זאת לפניהם), אבל יש להם כמה יתרונות: הסוליה גמישה ומחורצת קלות ובכך מספקת אחיזת שטח טובה והרצועות, שמעוצבות ברוח סנדלי שזירה קלאסיים, כמו אלו של צ'אקו (ולאו דווקא כמו אלו של "שורש"), מורכבות למעשה מרצועה מעגלית אחת, המתהדקת בקלות במשיכה יחידה, כך שהן מקבעות את הרגל ומייצבות אותה על הסנדל. בנוסף, הן קלות יותר מצ'אקו והחלק הפנימי, זה שבא במגע עם הרגל, רך ונעים למגע. סך הכל יופי של סנדל, אם כי לא מספיק "קשוח" לטרקים עם משקלים והליכה על משטחים קשים.

היכן להשיג: ברשת "למטייל"
מחיר: 290 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

סנדלי שטח לגברים NATIVE WAYFINDER. Native Planet,
הסוליה גמישה והרצועות מקבעות את הרגל. סנדלי Native Planet/Native Planet

נעלי ברוקס Ghost 12

מה הפריט: נעל ריצת שטח ועיר של ברוקס מדגם Ghost 12, עם טכנולוגיות ריכוך מסוג BioMoGo DNA ו-DNA LOFT, שעובדות יחדיו על מנת לספק לכף הרגל ריכוך ברמה הנכונה, בלי לאבד יציבות לאורך זמן. טכנולוגיות אלו מאפשרות להתאים את הנעל לרצים שונים, שכל אחד מהם פוגש את האדמה בעוצמה אחרת, על ידי כך שהנעל מגיבה ומשתנה בהתאם לאופי המשתמש. משקל הנעל: 290 גרם.

מה בבדיקה: שנה לאחר שמותג הריצה BROOKS השיק את ה-Ghost 11, מגיעה כעת לישראל ה- Ghost 12 שמכילה מספר שינויים בגפה של הנעל, כאשר במקום רשת צפופה לתמיכה, ישנה הדפסה תלת מימדית שיוצרת אחיזה סימטרית, ממוקדת וחזקה יותר בקרקע. אריג הנעל שלם ואוורירי, מנדף זיעה ועוטף את כל הרגל כיחידה אחת, ללא תפרים מה שנותן לה קלילות יתר וגמישות. בנוסף, הנעל קלה ויש לה סולייה חזקה ועבה במיוחד בעקב, מה שמקנה דריכה נוחה במיוחד בעת ריצה. הנעליים גם נראות לא רע, למרות שהן "באות" רק בשני צבעים של כחול.

היכן להשיג: בחנויות הנעליים ורשת חנויות "ברוקס"
מחיר: 600 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

נעל ריצה ברוקס גוסט 12. יח"צ מקסימדיה,
קלות ומנדפות זיעה. נעל ריצה ברוקס גוסט 12/יח"צ מקסימדיה

תכשירי הגנה מעקיצות יתושים וחרקים בטיול

מה הפריט: חברת אס.סי.ג'ונסון מציעה, את סדרת המוצרים של המותג אוטן, להגנה והקלה מידית בפני עקיצות של מעופפים, חרקים קרציות לשימוש לכל המשפחה בבית או בחוץ - טיולים, פיקניקים וכדומה. חלק מהמוצרים מתאימים לשימוש לילדים מעל גיל שנתיים. אוטן תרסיס דוחה יתושים קרציות וחרקים - תרסיס ללא גז להתזה על הגוף, אוטן טרופי - ספריי יבש דוחה יתושים; אוטן פמילי קייר סטיק - סטיק הגנה מיתושים לכל המשפחה ובמיוחד לילדים מגיל שנתיים; אוטן ג'וניור - לילדים, אינו מכיל את החומר הפעיל DEET.

מה בבדיקה: ערכת המוצרים של אוטן קטנה ונוחה לאריזה בתיק טיולים או תיק רחצה. על כל מוצר מדבקה עם הוראות שימוש בעברית. לכל המוצרים ריח טוב, לחלקם אפילו לימוני. במריחה על הגוף בטיול, החומר נספג מהר ולא נרשמו עקיצות במהלך היום, ייתכן ובלילה המצב שונה. עם זאת, אין צורך לקנות את כל המוצרים כמובן, מספיק להתרכז באחד, ועבורנו המשתלם ביותר הוא "אוטן פמילי קייר סטיק" שספיק לכל המשפחה, מכיל אלוורה וגם הכי קטן לאריזה.

היכן להשיג: רשתות השיווק והפארם
מחיר: 19 שקלים לכל מוצר
ציון מ-1 עד 5: 5

אוטן תכשיר הגנה מעקיצות יתושים וחרקים. אסף לוי,
לילדים, מבוגרים ולכל המשפחה. תכשירי אוטן להגנה מעקיצות בשטח/אסף לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully