וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה התכניות לסופ"ש? פסטיבל הסקס הגדול ביותר באירופה נפתח למבקרים

3.7.2019 / 13:50

הפסטיבל שמציע למבקריו מקום בטוח להגשמת פנטזיות מיניות ייערך בסוף השבוע הקרוב במקום סודי באנגליה. המארגנים מבטיחים גם מוזיקה טובה, אוכל ואלכוהול כדי להכניס אתכם לאווירה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Sex Island/Sex Island

בסרטון - הצצה ל"אי הסקס", הנופש היוקרתי שמציע לחוגגים סקס עם 60 נשים

פסטיבל הסקס הגדול ביותר באירופה, "פסטיבל הסווינגפילדס", יתקיים בסוף השבוע הקרוב במקום סודי בבריטניה - ובו יוכלו המבקרים ליהנות משלושה ימים של הגשמת פנטזיות מיניות עם כל הבא ליד. הפסטיבל, שנערך מדי שנה מאז 2013, הוא למעשה עיר אוהלים מאובטחת המוקמת בשדה פתוח, בכל פעם באזור אחר בבריטניה, ומציעה מלבד סקס חופשי וחילופי זוגות גם מסיבות וערבי נושא, תחרויות, סדנאות, ברים וכל דבר שיקל על המבקרים "להיכנס לאווירה" .

לכאורה הוא מציע למבקריו סקס חופשי באופן ישיר, בלי שלב הדייטים המתיש, אולם באתר הרשמי של החברה מתנערים מהמילה המפורשת ומדגישים שמדובר בפסטיבל לכל דבר המותאם ספציפית לאורח חייהם של קהילת הסווינגרים. יותר מכך, אם אתם רוצים ליהנות מסקס בפסטיבל - "תצטרכו להתאמץ". "זה לא 'שוק בשר', אז אם תעבירו את הזמן בכיף, תהיו חברתיים ותעשו מאמץ להכיר אנשים - יהיה לכם אירוע מושלם", כך נכתב באתר, "אתם צריכים להתאמץ. אם תשבו ותחכו, לא יקרה הרבה". עוד נכתב: "אנשים עושים סקס באופן מוסכם בכל הפסטיבלים, בבתי מלון, בבתים, במכוניות ובעצם בכל מקום שהם בוחרים. הפסטיבל הזה נועד לספק מקום בטוח ופרטי עבור אלו החיים את אורח החיים הזה. אנחנו לא מספקים שירותי מין. אנחנו מספקים את האירוע".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully