וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזו בכל פינה: המלון בים המלח שיעשה לכם חופשה כמו באיי יוון

רוית בר און

1.7.2019 / 12:00

בריכה פרטית במרפסת, ספא מפנק, עיצוב בצבעים של כפר יווני ושביל נוח אל חוף שכולו קסם. איך נהנים מחופשה ביוון בלי לעבור צ'ק אין? יורדים למילוס ים המלח. רוית בר-און הגיעה למקום הכי נמוך בעולם וקיוותה לרגע שמישהו יקפיא את הזמן (אבל לא ישכח לחדש את מלאי האוזו)

בקבוק אוזו על החוף מול מלון מילוס ים המלח. אסף פינצ'וק,
אוזו, שמש ושקט במקום הכי נמוך בעולם/אסף פינצ'וק

לא הייתי שנים בים המלח ועד עכשיו אני לא מבינה למה. מדובר באזור מהמם, פלא אמיתי. הגוונים החומים של הרי סדום יחד עם התכלת והכחול של הים והשמיים הופכים כל תמונה באינסטגרם למושלמת. את יוון אני משתדלת לפקוד כל שנה ובהתחלה האתגר שמשלב בין אי ביוון לים המלח נראה לי יומרני. אחרי שעתיים נסיעה מהבית, בלי צ'ק אין ובלי בורדינג, התחלתי להבין איך אפשר לחסוך טיסה לסנטוריני ולהרגיש בחופשה ביוון גם כאן, אצלנו.

מילוס ים המלח, המלון החדש של רשת הרברט סמואל קרוי על שם האי היווני מילוס, ומי שביקר באי הזה יודע כמה הוא מרשים ויפה בזכות החופים הסלעיים והדרמטיים שיוצרים לגונות מהממות בצבעי תכלת, טורקיז וכחול. לכאורה בלתי אפשרי להעתיק את החוויה היוונית הזאת למקום הכי נמוך בעולם, אבל כן - זה קרה. נכון, אי אפשר לצלול בים המלח ולעשות שיט מפרצים, אבל חוץ מהפרט הקטנטן הזה יוון זה כאן. כדי לייצר את האווירה עשו במלון מילוס שלושה דברים שביחד יוצרים תמהיל מנצח: עיצוב יפהפה, אוזו בכל פינה ושירות בסטנדרטים גבוהים. הנוף והשקט הם אקסטרה.

חדר במלון מילוס ים המלח. אסף פינצ'וק,
עיצוב יפהפה, אוזו בכל פינה ושירות בסטנדרטים גבוהים. מילוס ים במלח/אסף פינצ'וק

מיד כשנכנסים סופגים אווירה של שמחה ותחושה של יוקרה. המלון מעוצב בשילוב צבעים של כחול ולבן, ממש כמו באיי יוון, והוא שונה בנוף המלונות של עין בוקק, משום שלא מדובר בבניין רב קומות, אלא בחדרים אלגנטים הבנויים על שתי קומות, כשבאמצע בר ובריכה מפנקת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מלון מילוס ים המלח. אסף פינצ'וק,
מיד כשנכנסים סופגים אווירה של שמחה ותחושה של יוקרה/אסף פינצ'וק

חוץ מהעיצוב המרשים, מקבלים אווירה יוונית בזכות בקבוקי אוזו שמונחים בכל פינה במלון, בבריכה ובחדרים. מי שלא אוהב לא ישתה, אבל עבור מי שאוהב מדובר בגן עדן. אני אוהבת. האוזו מלווה את ארוחת הבוקר, הצהריים והערב, הכוללים בופה מפנק שקורץ למטבח היווני רק בשפע שכולו ישראלי. אגב, זמני ארוחת הבוקר נוחים - מ-07:00 עד 10:30 ואפילו יותר, כך שאפשר לישון עד מאוחר. ועוד דבר: באזור מלונות ים המלח האופציות הקולינריות מסתכמות במקדונלד'ס ובארומה, כך שאם אתם רוצים ליהנות מאוכל טוב, מומלץ להזמין חצי פנסיון או אפילו פנסיון מלא.

מלון מילוס ים המלח. אסף פינצ'וק,
בופה מפנק שקורץ למטבח היווני רק בשפע שכולו ישראלי/אסף פינצ'וק

מרפסת עם בריכה פרטית ונוף מדהים

במילוס ים המלח 162 חדרים הפרוסים על 16 דונמים, מתוכם 19 חדרי פרימיום. נכנסתי לחדר. סליחה, יהיה מדויק יותר לומר שנכנסתי למקום שנראה כמו שומרי המסך המטריפים האלה שיש לנו על המחשב בעבודה או בבית. חדר הפרימיום שקיבלתי היה בקומה השנייה ונשקף ממנו נוף 360 מעלות מדהים של ים המלח וההרים. במרפסת העץ הענקית חיכתה לי בריכה פרטית ובתוך החדר, שמשלב גוונים מרגיעים של חום, הייתה טלוויזיה בגודל 50 אינץ' (סטנדרט בכל החדרים), מיטה זוגית בגודל של דירה קטנה במרכז תל אביב ומקלחת מהסוג שנכנסים אליה ולא רוצים לצאת. בשלב הזה רציתי להקפיא את הזמן ולהישאר עם החדר הזה לנצח, בתנאי שלא ישכחו לחדש לי את מלאי האוזו.

מילוס ים המלח, מרפסת גג עם בריכה צמודה. אסף פינצ'וק,
בריכה פרטית מפנקת, מרפסת דק ענקית ונוף 360 מעלות מדהים של ים המלח וההרים/אסף פינצ'וק

חלק מהמרפסת פונה גם אל הבריכה, שסביבה מסודרות מיטות שיזוף בצבעי כחול או לבן, עליהן מונחות מגבות - כיף שלא צריך לסחוב מהחדר או לחכות למישהו בבריכה שיספק - חשוב לציין שמיד כשהגעתי אל המלון כבר הוצעה לי ולאורחים האחרים שמפנייה צוננת ובבריכה התפנקתי בקוקטיל לימונים שמבוסס כמובן על אוזו. הבריכה שקטה ומאפשרת ניקוי ראש, אבל יש בה גם נקודות תורפה קטנות. יש בר, כמובן, אבל אין מספיק מלצרי שירות ובנוסף, סגנון הבנייה של המלון קצת מעיב על הפרטיות של אלה הלנים בחדרים שבקומה התחתונה - הם קרובים לשפת הבריכה ונשקף נוף יפה מהחלונות הגדולים של החדרים, אבל אם הווילון פתוח כולם יכולים להציץ אל החדר והפרטיות מעט נפגעת ואם הווילון סגור אז נסגר גם הנוף היפה.

בריכה במלון מילוס ים המלח. אסף פינצ'וק,
הבריכה במלון מילוס ים המלח/אסף פינצ'וק

הייחוד של מילוס הוא בהקפדה על הפרטים הקטנים והמפנקים. בכל חדר יש בקבוק אוזו ושני צ'ייסרים, מקבלים ערכה של כפכפים, כובעים וחלוקים, מנהלת המלון עוברת בארוחות השונות בין האורחים ומתעניינת לשלומם, לאורחי המלון מחכים אופניים שמקצרים את הטווח לקניון החדש הסמוך - הרבה מותגי יוקרה, אל תבנו על שופינג - ואף מקבלים שוברי מתנה לגלידה וקפה אספרסו. אחרי ארוחת הערב שלוותה יינות של היקב המעולה פלם, הופיע זמר יווני עם בוזוקי באזור הבריכה, שבילי הדרך במלון לצד המבנים הלבנים והגינון המוקפד לובשים בערב אלגנטיות מאופקת בזכות תאורה יפהפייה שמזכירים שבילי דרך באזור העיר העתיקה של מיקונוס.

חדר במלון מילוס ים המלח. אסף פינצ'וק,
הייחוד של מילוס הוא בהקפדה על הפרטים הקטנים והמפנקים/אסף פינצ'וק

שביל לחוף הים ומסז' בלתי נשכח

יוון זה קודם כל ים, לא? אמנם ים המלח הוא לא הים האגאי, אבל המיקום של מלון מילוס מהבחינה הזאת הוא מיקום מנצח. שביל עץ נוח ומונגש גם לקשישים ובעלי מוגבלויות, מוביל את אורחי המלון ישירות מהבריכה אל חוף הים. הליכה קלה של כמאה מטרים ואתם צפים על המים ונראים כמו פרסומת לנופש בישראל. החוף עצמו יפהפה. קו החוף של עין בוקק שופץ, נוסף לו חול רך, סככות לבנות, מיטות וכיסאות והוא מזמין ונעים. המלון מחזיק בחוף עם מתקנים פרטיים הכולל שמשיות, כסאות, מקלחות ושירותי הצלה.

מילוס ים המלח, חדר טיפולים. אסף פינצ'וק,
המתחם עצמו קטן, אבל אחרי שעה של מסז', קפיצה לחמאם, לסאונה וישיבה בבריכת גופרית, הבנתי שלא הגודל הוא חשוב אלא האיכות/אסף פינצ'וק

אחרי הטבילה בים הגיע הזמן להתפנק עוד קצת והלכתי למתחם הספא. המתחם עצמו קטן, אבל אחרי שעה של מסז', קפיצה לחמאם, לסאונה וישיבה בבריכת גופרית, הבנתי שלא הגודל הוא חשוב אלא האיכות. מסז'ים זה תחביב יקר שלי ובגלל שכנראה שתיתי יותר מדי אוזו שכחתי לשאול לשמה של המסז'יסטית, אבל אם במקרה את קוראת את זה - תודה צדיקה! עשית לי את אחד המסז'ים הטובים בחיי.

מלון מילוס הוא מלון קלאסי לבילוי זוגי מפנק. לפני שהגענו היו לי תכניות להתחבר לטבע על ידי הליכה בנחל דוד או עינות צוקים ולרוץ קצת בטיילת המלונות, אבל הפינוקים, האווירה הרגועה במלון והאוזו בכל פינה הורידו לי את הדופק וכל מה שרציתי הוא להתמסר לשקט ולהרגיש ביוון. יאסו.

המחירים במלון מילוס ים המלח בחודשים יולי-אוגוסט 2019:
החל מ-1,453 ש"ח ללילה לזוג על בסיס אירוח של לינה וחצי פנסיון באמצע השבוע.
החל מ-2,437 ש"ח ללילה לזוג על בסיס חצי פנסיון בסוף השבוע (מינימום 2 לילות).

*הכותבת הייתה אורחת מלון מילוס ים המלח

מלון מילוס ים המלח. אסף פינצ'וק,
תאורה מחמיאה ועיצוב שמספק אווירה יוונית/אסף פינצ'וק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully