וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסה לשום מקום: הטעות שתעלה יותר מחצי מיליון יורו

הטיסה של חברת בריסל איירליינס מבריסל לוושינגטון, נאלצה להסתובב לאחור בגלל בעיות ברישום המטוס החדש ונחתה בחזרה בבריסל אחרי תשע שעות. הפיצוי ללקוחות יעמוד על כ-300 אלף יורו

דלפקי בריסל איירליינס, נמל התעופה בן גוריון, 22 במרץ 2016. מאצ'י הוף
דלפקי בריסל איירליינס, נמל התעופה בן גוריון, 22 במרץ 2016/מאצ'י הוף

קצת יותר מחודש אחרי ביטול 500 טיסות בשל סכסוך עבודה ב"בריסל איירליינס", החברה הבלגית שוב בכותרות. לפני יומיים, מטוס של החברה שאמור היה לעשות את דרכו מבריסל לוושינגטון, נותר באוויר תשע שעות ובסופו של דבר נחת חזרה בבריסל. על פי הרדאר של טיסת SN515, המטוס הסתובב בחזרה לכיוון בלגיה כשהיה מעל האוקיינוס האטלנטי ונחת בשעות הערב בבריסל.

אז מה קרה שם? בחברת התעופה לא מסרו הסברים, אבל התברר כי הייתה החלפה של מטוס, והמטוס החדש טרם נרשם בארה"ב ולכן לא יכול היה להיכנס. מישהו פישל בניירת מול רשות התעופה הפדרלית האמריקאית, והטיסה המבוזבזת הזו תעלה לבריסל איירליינס ביוקר.

החברה שנמצאת כרגע במצב רגיש לאחר שנרכשה על ידי לופטהנזה הממזגת אותה עם חברת הלואו קוסט יורו ווינגס, תצטרך לפצות את הנוסעים ב-600 יורו כל אחד, ובהערכה שהיו כ-250 נוסעים על הטיסה הזו וגם בטיסה המיועדת לאחר מכן מוושינגטון לבריסל שכמובן לא יכלה לצאת לפועל, מדובר כבר ב-300 אלף יורו. בתוספת עלויות המלונות, האוכל והחזרת הנוסעים ליעדם, הדלק שבוזבז ועלויות הצוות, הנזק על פי ההערכות כבר חוצה את רף חצי מיליון היורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully