וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המתיחות: חברות תעופה רבות לא ייכנסו למרחב האווירי של איראן

רשות התעופה הפדרלית אסרה על החברות האמריקאיות לבצע טיסות באזור המתוח, וחברות נוספות נשמעו גם הן לאזהרה ובחרו לנקוט משנה זהירות ולשנות את מסלולי הטיסה עקב המצב

מטוסים  של "יונייטד איירליינס" על מסלול ההמראה בשדה התעופה "ניוארק" בניו ג'רזי, 8 ביולי 2015. רויטרס
אין טיסות למומבאי כרגע. יונייטד איירליינס/רויטרס

המתיחות במפרץ שכמעט הובילה לתקיפה של ארה"ב באיראן כתגובה להפלת המל"ט, גרמה לחברות תעופה רבות פרט לאלו האמריקאיות להודיע כי יעקפו את המרחב האווירי האיראני ולא ייכנסו לאזור המתוח של מיצרי הורמוז ומפרץ עומאן. מטוסי חברות אייר פראנס, אמירייטס, בריטיש אירווייס, קאנטס, סינגפור אירליינס ועוד רבות החליטו גם הן לשנות את מסלולן בעקבות האזהרה שפרסמה רשות התעופה הפדרלית של ארה"ב (FAA).

רשות התעופה הוציאה כבר אמש הודעת חירום לפיה היא אוסרת על החברות האמריקאיות לבצע טיסות במרחב האווירי של איראן ומעל שטחי ים במפרץ הערבי ובמפרץ עומאן. בעקבות זאת, חברת "יונייטד איירליינס" השעתה את הטיסות שלה מניוארק, ניו ג'רזי למומבאי שבהודו.

דובר חברת "פליי דובאי" אמר היום (שישי): "החברה מודעת לאזהרת ה-FAA לחברות האמריקאיות. גם אנחנו עשינו כמה התאמות לגבי מסלולי הטיסה שלנו באזור ונקטנו משנה זהירות. נמשיך לבחון את המצב ונבצע שינויים במידת הצורך". "סינגפור אירליינס" הודיעה כי תבחר ב"מסלולים ארוכים יותר כדי להימנע מהגעה לאזור הבעייתי, מפני שביטחון הלקוחות נמצא בעדיפות עליונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully