וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהחודש הבא: ישראייר משיקה קו טיסות לאודסה

חברת התעופה הישראלית פותחת כבר באמצע יולי קו טיסות לאודסה - אחת הערים היפות באוקראינה - שמוקפת חופים ויש בה גם היסטוריה יהודית ענפה. וגם: ההסכם החדש שיטיס אתכם לברלין עם חברת תעופה איטלקית

אודסה אוקראינה. Shutterstock, ShutterStock
נחשבת לעיר היפה ביותר באוקראינה. אודסה/ShutterStock, Shutterstock

חברת התעופה ישראייר הודיעה היום (ד') על פתיחת קו טיסות צ'רטר לאודסה החל מה-15 ביולי. הקו יופעל פעמיים בשבוע בימים שני ורביעי, כשמחיר כרטיס טיסה יחל מ-289 דולרים כולל כבודת יד של 8 ק"ג. מחיר חבילה ל-5 לילות במלון 3 כוכבים, ע"ב ארוחת בוקר יחל מ-627 דולרים.

אודסה השוכנת על גדות הים השחור, נחשבת לעיר היפה ביותר באוקראינה ומתהדרת כאחת מיעדי הנופש הפופולארים באירופה, עקב היותה עיר קוסמופוליטית ומרכז תרבותי עם מונומנטים מרשימים. חובבי חופשות הבטן-גב,ימצאו בה חופים יפים שמקיפים אותה, חול זהוב וספורט ימי, לצד סצנות אוכל מקומי ושופינג במחירים מוזלים.

גיל סתיו סמנכ"ל שיווק ומכירות של ישראייר, מסר: "פתיחת הקו נעשית בעקבות הביקושים של הקהל לחבילות קצרות אודסה הפכה בשנים האחרונות לאחד מיעדי התיירות החדשים הפופולריים ביותר באירופה ואהובה על ידי הישראלים. העיר מציעה שילוב של חופשת בטן-גב, היסטוריה יהודית, תרבות וחיי לילה".

בנוסף, ישראייר חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת התעופה האיטלקית נאוס לשיווק טיסות וחבילות לברלין. הטיסות יצאו בימי חמישי ושני. מחיר כרטיס טיסה החל מ-329 דולרים עם כבודת יד של 8 ק"ג. מחיר חבילה ל-4 לילות במלון 4 כוכבים יחל מ-518 דולרים.

אודסה אוקראינה. Shutterstock, ShutterStock
מבט לנמל של אודסה/ShutterStock, Shutterstock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully