וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הותירה אותו צורח מכאבים": דיילת שפכה מים רותחים על נוסע

"במשך שעתיים וחצי, עד למועד הנחיתה, פשוט ישבנו וראינו כיצד מתפתחות השלפוחיות על רגליו, ממש לנגד עינינו", סיפרה בת זוגו של נוסע בטיסת ריינאייר, "אף אחד מאנשי הצוות לא הציע לו עזרה ראשונה"

נוסע נכווה מדיילת ששפכה עליו משקה חם. צילום מסך, צילום מסך
"הדיילת לא טרחה להציע עזרה". הנוסע שנכווה ברגלו/צילום מסך, צילום מסך

נוסע בטיסה של חברת הלואו-קוסט האירית ריינאייר (Ryanair), טוען כי נכווה קשות לאחר שאחת הדיילות שפכה עליו בטעות מים רותחים.

תומאס מקנאב (McNab) בן ה-49 עלה בסוף החודש שעבר על טיסה שיצאה מהעיר פארו (Faro) בפורטוגל, יחד עם בת זוגו טונינה צ'אנטר (Ciantar). השניים היו בדרכם חזרה לביתם בסקוטלנד, לאחר חופשה.

בפוסט שהעלתה צ'אנטר לעמוד הפייסבוק שלה, כתבה כי "אחת הדיילות שפכה עליו מים רותחים, שהיו מונחים על עגלת המשקאות שלה, והותירה אותו צורח מכאבים".

לדבריה, המקרה עצמו לא היה העניין המרכזי, אלא בעיקר ההתייחסות של אנשי הצוות למה שאירע. "ארבע או חמש כוסות התפזרו על הרצפה, והוא זעק שהמים החמים גרמו לו לכוויות ברגליו", מציינת צ'אנטר. "הוא קם ממושבו ורץ לתא השירותים, בכדי לחלוץ את נעליו ולשפוך מים צוננים על רגליו".

"הדיילת נעלמה כלא היתה"

עוד היא מוסיפה כי "הדיילת לא טרחה אף להציע עזרה ראשונה מכל סוג, או להעביר אותנו למושב מרווח יותר, כדי שמקנאב יוכל למתוח בנוחות את רגליו". לדבריה, הוא השיג פדים עם ג'ל מרגיע ומשחה, אבל אף אחד אפילו לא הציע לו לשטוף את האזור במים קרים.

"במשך שעתיים וחצי, עד למועד הנחיתה, פשוט ישבנו וראינו כיצד מתפתחות השלפוחיות על רגליו, ממש לנגד עינינו", כתבה בפוסט שפרסמה. עוד היא מציינת כי הדיילת ביישה את מקנאב לאחר שביקש כי לאחר הנחיתה, ימתין לו אמבולנס. "וברגע שהטיסה נחתה, אותה דיילת ששפכה את המים הרותחים, נעלמה כלא היתה".

בסופו של דבר, מקנאב אכן נלקח לבית החולים, וקיבל טיפול שאותו, לדברי בת זוגו, היה עליו לקבל בעודו על המטוס, מיד לאחר היווצרות הכוויות. "אני מבינה שתאונות עלולות לקרות, אבל האופן שבו הצוות טיפל במקרה היה מזעזע", מציינת צ'אנטר, והוסיפה כי פנתה לחברת התעופה, אך עד כה לא זכתה למענה.

בתגובה לידיעה, שפורסמה ברשת Fox News, פרסמה ריינאייר הצהרה לפיה "יצרנו קשר עם הנוסע ב-28 במאי, ואנו בודקים את פרטי המקרה. צוות שירות הלקוחות שלנו מנסה להשיג ממנו פרטים נוספים על מה שאירע, אך לא קיבלנו עדיין כל תגובה. בשלב זה, אנו לא מוצאים לנכון להרחיב מעבר לכך, כל עוד המקרה נבדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully